امیر سرتیپ دوم خلبان چیت فروش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دموکراتیک‌ترین انتخابات طی " 12 فروردین" رقم خورد/ جشنی بزرگ، برای ایران اسلامی

مشاور فرمانده نهاجا گفت: خبرنگاران وظیفه دارند تا با پوشش هرچه بیشتر روز " 12 فروردین" در گرامیداشت این روز بزرگ نقش‌آفرینی کنند.

وظیفه خبرنگاران در گرامیداشت روز جمهوری اسلامی / دموکراتیک‌ترین انتخابات در
امیرسرتیپ دوم خلبان "حسین چیت‌فروش" مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران ؛ درباره 12 فروردین روز جمهوری اسلامی اظهار داشت: مردم از فشارهای رژیم حاکم ناراضی و اقشار مختلف به دنبال تغییر بودند.

*** هدایت پیامبرگونه امام خمینی (ره)

وی ادامه داد: رهبری پیامبرگونه جمهوری اسلامی ایران "حضرت امام خمینی (ره)" و پاسخ ملت به ندای ولایت باعث بالاترین رأی و موافقت به نظام جمهوری اسلامی گردید.

*** مردم مخالف محمدرضا شاه پهلوی بودند

مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به خواست ملت برای پیروزی جمهوری اسلامی و پیروی از دین و مرجعیت و رهایی از وابستگی رژیم سلطنتی به استکبار و خارجی‌ها قیام کردند و پیروز شدند و مردم مخالف محمدرضا شاه پهلوی بودند.

*** "12 فروردین" روز جشن بزرگ ایرانیان است

امیر چیت‌فروش یادآور شد: امروز روزی است که روز جشن بزرگ ایرانیان محسوب می‌شود و همه مردم از اقشار مختلف از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی هوایی ارتش برای حمایت از نظام اسلامی پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کردند و آزادترین و دموکراتیک‌ترین انتخابات را رقم زدند.

*** وظیفه خبرنگاران در گرامیداشت روز " 12 فروردین"

وی در پایان با اشاره به مشارکت نیروی هوایی برای تسهیل در انجام انتخابات و انتقال صندوق‌های رأی به مناطق صعب‌العبور برای شرکت تمامی آحاد ملت در انتخابات خاطرنشان کرد: خبرنگاران وظیفه دارند تا با پوشش هرچه بیشتر روز دوازده فروردین در گرامیداشت این روز بزرگ نقش‌آفرینی کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار