افراد دارای طبع گرم بابونه را این گونه به کار ببرند

افرادی که طبع گرمی دارند یک سوم بابونه را به همراه دو سوم روغن گل بنفشه و بادام شیرین به منظور تقویت موی خود استفاده کنند.

محمدباقر مینایی، متخصص طب سنتی در گفتگو با خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران گفت: به دلیل آن که بابونه ماده‌ای گرم محسوب می‌شود در صورتی که فرد دارای مزاج گرم از آن استفاده نمایند، ممکن است اثراتی منفی بر روی آن بگذارد.

وی با اشاره به اثرات منفی بابونه به مزاج گرم اظهار داشت: در صورتی که فرد مزاج گرمی داشته باشد، به دلیل گرم بودن بابونه، مصرف این گیاه می‌تواند سبب ایجاد حساسیت در وی گردد.

این متخصص طب سنتی ادامه داد: افراد دارای طبع گرم همراه با بابونه از روغن بنفشه و روغن بادام شیرین به منظور تقویت موی خود استفاده نمایند، به این شیوه که یک سوم بابونه و دو سوم روغن بنفشه را به همراه روغن بادام شیرین به کار ببرند.

مینایی تصریح کرد: افراد دارای طبع گرم یک سوم بابونه و دو سوم روغن بنفشه یا یک سوم بادام شیرین را به همراه دو سوم بابونه به منظور تقویت موی خود استفاده نمایند.

وی با اشاره به موارد دیگر استفاده بابونه عنوان کرد: افراد میانسال و پیر ممنوعیتی برای استفاده از بابونه به منظور تقویت موهای خود نخواهند داشت. همچنین افراد دارای طبع سرد نیز در این زمینه با مشکلی مواجه نیستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: طبع ، گرم ، بابونه ، شیرین ، اثرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
خوب بود
آخرین اخبار