توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور اول خردادماه برگزار می‌شود

مشاور عالي سازمان سنجش با بيان اينكه آخرين مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامي دستگاه‌های اجرايی 17 فروردين ماه برگزار می‌شود، گفت: آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور اول خرداد 94 برگزار می‌شود.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران افزود: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده ثبت نام برای شرکت در آزمون عمومی و تخصصی استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای به کارگیری افراد واجد شرایط هر یک از دستگاه‌های اجرایی مذکور و برای استخدام پیمانی آنها در سال 94 و همچنین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در رابطه با تبدیل وضع مربیان حق‌التدریس از ساعت 15 دوشنبه 10 فروردین از تاریخ سازمان سنجش آغاز شد و دوشنبه 17 فروردین پایان می‌پذیرد. 

وی افزود: شرایط و ضوابط هر یک دستگاه‌ها در دفترچه راهنما آمده و اطلاعیه ثبت نامی مربوط نیز دوشنبه 10 فروردین بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است. 

وی با اشاره به اینکه این آزمون توسط سازمان سنجش و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور انجام می‌شود، تصریح کرد: این آزمون روز جمعه اول خرداد سال 94 در حوزه‌های امتحانی برگزار می‌شود و تا ساعت 8 امروز نیز تعداد 21 هزار و 550 نفر (تعداد 3 هزار و 800) نفر برای شرکت در آزمون‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و تعداد 17 هزار و 750 نفر در سایر دستگاه های اجرایی) ثبت نام کردند.

توکلی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دوشنبه 17 فروردین آخرین مهلت ثبت نام در این آزمون است توصيه مي‌شود داوطلبانی در زمان باقی مانده ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه منتشره در صورت واجد شرایط بودن برای ثبت نام اقدام کنند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار