جعفر‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اولین لشکر "اقتصاد مقاومتی" در اردوی راهیان نور تشکیل شد/ "نهضت حماسه احیا" ادامه می‌یابد

مسئول مرکز گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی گفت: قرار است "نهضت حماسه احیا" با جمعیت حداکثری در مجامع عمومی استان‌ها و دانشگاه‌ها ادامه یابد و با پیوستن همه به این میثاق‌نامه، انواع اقدامات اقتصاد مقاومتی در عرصه‌های کلان نیز نهادینه شود.

گام اول اقتصاد مقاومتی در اولین لشکر محمدحسن جعفرزاده مسئول مرکز گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: اولین لشکر "اقتصاد مقاومتی" و میثاق با شهدا و رهبری به منظور عملیاتی‌کردن اقتصاد مقاومتی از 28 اسفند تا 12 فروردین‌ماه در اردوی راهیان نور تشکیل شد.

وی درباره این اقدام فرهنگی تصریح کرد: حضور و استقبال حداکثری زائران یادمان‌های دفاع مقدس در اردوی راهیان نور و هم‌پیمان و هم‌میثاق‌ شدن زائران در چند لشکر و در راستای سخنان مقام معظم رهبری پیرو اصلاح الگوی مصرف، جلوگیری از اسراف، ‌مصرف کالاهای داخلی و تحریم‌ کالای مشابه خارجی که در یادمان‌های دفاع مقدس عملیاتی شد، بیانگر عزم ملی مردم برای اجرای منویات رهبری است.

جعفرزاده افزود: فرهنگ‌سازی لازمه شروع هر کاری بوده و با توجه به سخنان رهبری مبنی بر همدلی و همزبانی امیدواریم "نهضت حماسه احیا "سدی مستحکم در مقابل تهدیدها و تحریم‌های دشمن باشد که لازمه آن عملیاتی‌سازی عرصه اقتصاد مقاومتی است.

مسئول مرکز گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: قرار است "نهضت حماسه احیا" با جمعیت حداکثری در مجامع عمومی استان‌ها و دانشگاه‌ها ادامه یابد و با پیوستن همه به این میثاق‌نامه، انواع اقدامات اقتصاد مقاومتی در عرصه‌های کلان نیز نهادینه شود تا شاهد ارتقای بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار