آغاز فعالیت‌های کانون ادبی نیاوران در سال 94

کانون ادبی فرهنگسرای نیاوران که در سال 1393 گشایش یافت در آغاز سال جدید با برگزاری نشست سه شنبه های شعر فعالیت خود را از سر می گیرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران؛ فعالیت کانون ادبی این فرهنگسرا با برگزاری نشست های سه شنبه های شعر، کارگاه تخصصی ترانه و نشست های خانه مینی مال نیاوران در سال 93 آغاز شد و در سال جدید با رویکرد گسترش فعالیت های فرهنگی با استفاده از ظرفیت های ارزشمند کشور در حوزه ادبیات و شعر دنبال می شود.

نخستین نشست کانون ادبی نیاوران در سال 94 با برگزاری جلسه سه شنبه های شعر در روز سه شنبه 18 فروردین ساعت 17 با حضور شعرای نام آشنا برگزار می شود. جلسه کارگاه تخصصی ترانه نیز با حضور امیر ارجینی در همین روز و از ساعت 15:30 دقیقه در سالن کنفرانس فرهنگسرا برگزار خواهد شد. همچنین نشست های خانه میلی مال نیاوران آخرین چهارشنبه هر ماه با حضور نویسندگان صاحب نام و کارشناسان برجسته حوزه ادبیات برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ حضور مخاطبین در نشست سه شنبه های شعر نیاوران و نشست های خانه مینی مال آزاد می باشد و همینطور علاقمندان به حضور در کلاس های کارگاه ترانه می توانند جهت ثبت نام در این کلاس ها به کانون ادبی فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار