ابراهیمی صدرآبادی خبر داد:

2 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش تلفن در سال 94

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت :در سال جاری برنامه 2 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش تلفن ثابت پیش بینی شده است .

2 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش تلفن در سال 94
به گزارش گروه جامعه اطلاعاتی باشگاه خبرنگاران ،کاظم ابراهیمی صدرآبادی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به برنامه های مخابرات در سال 94 اظهار کرد:مخابرات با گستردگی که در بخش های مختلف کشور دارد ، در ارایه خدمات الکترونیکی و مبتنی بر IT ، جایگاه ویژه ای در برنامه های کلان توسعه ای پیدا کرده است .
 
وی افزود:افزایش میزان تقاضای مشتریان در استفاده از خدمات مختلف مخابراتی و نیاز روزافزون به ارتباطات ، توسعه این بخش را در اولویت اول کارها قرار داده است.بنابراین در سال جاری برنامه 2 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش تلفن ثابت پیش بینی شده است .

ابراهیمی صدرآبادی با اشاره به شعار همدلی وهمزبانی دولت و ملت در سال جدید ادامه داد: اگر این همدلی را به خوبی بین خود و مشتریان ایجاد کنیم ، درصد موفقیت کارها بالا خواهد رفت .
 
وی در ادامه بابیان اینکه مردم شایستگی برخورداری از بهترین خدمات مخابراتی را دارند ادامه داد:باید در سال 94، بیش از سال های گذشته ، بر روی ارایه خدمات مختلف حوزه ICT و افزایش کیفیت آنها ، متمرکز شویم .

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران وجود مشکلات و موانع را از بدیهیات هر کاری دانست و گفت : تا مشکلات و چالش ها در کار نباشد ، مطمئنا زیبایی ها و آسودگی خود را به خوبی نشان نخواهد داد .
 
 ابراهیمی در پایان خطاب به مدیران عامل شرکت های مخابرات استان ها تصریح کرد: در سال 94 ،برای رسیدن به اهداف شرکت باید بیش از سال های گذشته تلاش کنیم .
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار