معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

اجرای طرح خط ایست در بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 از اجرای خط ایست در بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی خبر داد.

ولی نجاتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به اجرای طرح خط ایست در بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی اظهار کرد: همزمان با برنامه‌های زیر ساختی در جهت آسمان آبی و زمین پاک اجرای طرح ایست در بزرگراه اشرفی اصفهانی اجرا شد.

وی افزود: ساماندهی محورهای اصلی منطقه در قالب اجرای طرح خط سفید به عنوان برنامه‌ای برای ارتقای انضباط ترافیکی در دستور کار قرار گرفته است.

نجاتی تصریح کرد: اجرای خط ایست و احداث کانال عابر پیاده به عنوان یکی از اقدامات زیر ساختی است که در تقاطع‌ها و محورهای اصلی انجام شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر این طرح در تقاطع‌های بزرگراه اشرفی اصفهانی، جوار مرزداران، میرزا بابایی و همچنین تقاطع بلوار مخبری، بلوار شاهین، بلوار شهران، خیابان نیما یوشیج و غیره انجام شد.

نجاتی با اشاره به شکل خط کشی جدید معابر تاکید کرد: در طرح جدید میان خط عابر و محل توقف یک فاصله‌ هاشور خورده ایجاد شده که لازم است رانندگان هنگام توقف در چهار راه‌ها پشت اولین خط ایست بایستید و این‌ هاشور ایجاد شده به منزله فاصله‌ای است میان خودرو و عابر و نباید خودرو روی آن توقف کند.

وی اصلاح رفتار ترافیکی را از اهداف اجرای طرح برشمرد و گفت: همزمان با اقدامات زیر ساختی برنامه‌های آموزشی و فرهنگسازی نیز در حال انجام است.

معاون شهردار منطقه 5 در پایان گفت: با اجرای خط ایست ممنوعیت توقف روی گذرگاه عابر پیاده یا همان ایست به احترام زندگی اجرایی و با خودرو‌های مختلف برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار