فیلم های سینمایی آخر هفته شبکه یک سیما

فیلم های سینمایی "غریبه" و "هویت مجازی" روزهای پنج شنبه و جمعه 20 و21 فروردین از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما؛ پنج شنبه و در برنامه سینما یک فیلم سینمایی "غریبه" به روی آنتن خواهد رفت.

این فیلم پلیسی حادثه ای محصول سال 2014 کشور هلند است. در این فیلم "کریگ فیربراس"، "جیمز کان" و"جیسون پاتریک" ایفای نقش کردند که "برایان آ.میلر" آن را کارگردانی کرده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: لس واکر مامور مخفی زبده ارتش انگلیس در حین یک ماموریت نظامی سری است که خبر می رسد دخترش سامانتا که برای ادامه تحصیل در آمریکا زندگی می کند به قتل رسیده است. او بلافاصله از ماموریتش استعفا داده و برای تحویل گرفتن جنازه راهی آمریکا می شود. پزشک قانونی برای مشاهده جنازه او را فرا می خواند و لس متوجه می شود که جنازه متوفی متعلق به دخترش نیست و سامانتا به طرز مشکوکی...

فیلم سینمایی "غریبه" پنج شنبه بیست فروردین ساعت 22:50 از شبکه یک پخش می شود.

همچنین عصر جمعه 21فروردین حوالی ساعت 16 فیلم سینمایی "هویت مجازی" پخش خواهد شد.

این فیلم به تهیه کنندگی مشترک "عباس رافعی" و "ابوالفضل بانی" و کارگردانی "محمد حجت ذیجودی" از تولیدات شبکه یک سیما است که درآن محمد مختاری، ابوالفضل عقیلی، امین مومنی پور، سعید کریمی و آویشن بی کایی بازی کرده اند.

 این فیلم موضوعی سیاسی دارد که به جنگ نرم و اسلام هراسی پرداخته است.

داستان فیلم تلویزیونی "هويت مجازی" درباره يک عکاس و خبرنگار آمریکایی است که در ایران مجروح و به بیمارستان انتقال می شود و رسانه های غرب از گم شدن خبرنگار مطلع شده و تصمیم می گیرند تا از او بعنوان طعمه خبری استفاده می کنند....

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار