حضور سوژه گزارش باشگاه خبرنگاران در «پایتخت 4» قطعی می‌شود؟

الهام غفوری تهیه‌کننده "پایتخت 4" از آخرین وضعیت پیش تولید سریال سیروس مقدم خبر داد.

حضور سوژه گزارش باشگاه خبرنگاران در «پایتخت 4» قطعی می‌شود؟الهام غفوری تهیه‌کننده‌ تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، درخصوص روند تولید "پایتخت 4" گفت: در حال حاضر عوامل پایتخت به دو گروه تقسیم شده‌اند. سیروس مقدم، محسن تنابنده و احمد مهران‌فر برای انتخاب لوکیشن اصلی به شیرگاه رفته و گروهی مشغول انجام مقدمات کار و گرفتن تست گریم در تهران هستند.

وی در ادامه افزود: چوجانگ همچنان در پایتخت 4 ایفای نقش می‌کند و دوقلوهای جدیدی به ما اضافه خواهند شد و سن آنها باید کمی بیشتر از سارا و نیکا باشد اما در این دوره مهران احمدی حضور نخواهد داشت.

تهیه‌کننده‌ی پایتخت پیرامون چگونگی حضور بیژن اظهار داشت: محسن تنابنده، علاقه‌ی زیادی به حضور "بیژن" به عنوان پسر سرباز بهبود فریبا در پایتخت 4 دارد اما حضور آن هنوز قطعی نشده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا زمانی که قراردادها بسته نشود به طور قطعی نمی‌توانیم در مورد موضوعی صحبت کنیم اما تمام بچه‌های اصلی در حال بررسی و نظر دادن بر روی لوکیشن‌ها هستند و کار به خوبی پیش می‌رود.

گفتنی‌است؛ پیش از این صحبت حضور «بیژن» پسربچه‌ای که در کلیپی با عنوان «شیب‌ بام» معروف شده بود، در پایتخت 4 مطرح شد که باشگاه خبرنگاران نیز در گزارشی پیگیر سرنوشت او شده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار