از قلعه‌نویی دفاع می‌کنم

افشارزاده: ۳ خریدار استقلال به سازمان خصوصی‌سازی معرفی شدند

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص وضعیت قلعه‌نویی گفت: در این ۶ بازی از قلعه‌نویی دفاع خواهیم کرد اما بحث خصوصی‌سازی و واگذاری مطرح است و باید ببینیم در آینده چه می‌شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، بهرام افشارزاده در حاشیه همایش ملی، فنی و تخصصی خانواده هندبال در جمع خبرنگاران در خصوص باشگاه استقلال گفت: طبق روال معمول کار خود را انجام می‌دهیم و 6 بازی سرنوشت‌ساز پیش رو داریم. تیم ما منسجم و همدل است و امیدوارم در این 6 بازی خوب مبارزه کنیم. برای باشگاه برد و باخت مهم نیست بلکه بازی جوانمردانه اهمیت دارد، ما می‌خواهیم تیم با همین انسجامی که دارد عمل کند و بازی‌های ارزشمندی ارائه دهد.

وی در خصوص جاسم کرار گفت: کرار مشکلی ندارد، یکسری مسائل هست و باید عاطفی برخورد کرد. هیچکس بیشتر از من ناراحت نیست اما به هر حال بازیکنان همه یکنواخت نیستند، امیدوارم کرار راهش را درست برود. 

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص وضعیت قلعه‌نویی گفت: در این 6 بازی از قلعه‌نویی دفاع خواهیم کرد اما به هر حال بحث خصوصی‌سازی و واگذاری مطرح است و باید ببینیم در آینده چه می‌شود. 

افشارزاده در خصوص اینکه آیا باشگاه استقلال خریداری داشته یا نه، گفت: تاکنون 3 خریدار به سازمان خصوصی‌سازی معرفی شدند ولی صحبتی با ما نکرده‌اند. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل آینده در تیم استقلال خواهید بود یا نه گفت: برای فصل آینده مطمئنا فضا تغییر می‌کند و اگر خصوصی‌سازی صورت بگیرد هیئت مدیره جدید تعیین می‌شود. من دوست ندارم خودم را تحمیل کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا در فصل آینده هم از قلعه‌نویی حمایت خواهید کرد، گفت: همه چیز بستگی به آینده دارد و باید ببینیم در خصوصی‌سازی چه پیش می‌آید.

افشارزاده در پایان در پاسخ به این سوال که آیا اولویت باشگاه استقلال کسب سهمیه آسیایی است، گفت: ما هم برای قهرمانی و هم برای کسب سهمیه تلاش می‌کنیم و هر دو اولویت ما است.

منبع: تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار