رییس اتحادیه لوازم خانگی:

قیمت لوازم خانگی افزایش نمی‌یابد / لزوم رایزنی تولید کنندگان با شرکتهای بزرگ دنیا

طحان‌پور با اشاره به اینکه هر سال در فروردین ماه شاهد افزایش 10 تا 20 درصدی قیمتها بودیم گفت: در سال جاری با توجه به تولید کافی و اشباع بازار هیچ افزایش قیمتی را در بخش لوازم خانگی نداشتیم.

محمد طحان‌پور رییس اتحادیه لوازم خانگی تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تاثیر توافقات انجام شده ایران و کشورهای 5+1 بر بازار لوازم خانگی گفت: با توجه به اینکه یکی از گرانی لوازم خانگی تحریمها ذکر می‌شد با رفع تحریم بسیاری از هزینه‌ها کاهش  و مشکلات رفع می‌شود.

وی افزود: در بحث تولیدات داخلی کشور ما اگر مواد اولیه ارزان‌قیمت به دست تولید کننده برسد شاهد رونق در بخش لوازم خانگی و حتی کاهش قیمت خواهیم بود.

رییس اتحادیه لوازم خانگی تهران با اشاره به اینکه در سالهای گذشته مردم بیش از نیاز خود خرید می‌کردند گفت: در حال حاضر نمی‌توان گفت بازار دچار رکود است چر ا که مردم به اندازه نیاز خود خرید می‌کنند.

وی ادامه داد: البته بازار مسکن نیز بر بازار لوازم خانگی تاثیرگذار است و در جایی که مسکن راکد باشد بازار لوازم خانگی راکد می‌شود.

به گفته طحان پور تولید کننده‌ها ما باید با شرکتهای بزرگ تولید کننده لوازم خانگی رایزنی کرده تا زمینه تعاملات بیشتر فراهم شود.

رییس اتحادیه لوازم خانگی تهران گفت: پیش بینی می‌شود با اقدامات صحیح در بازار لوازم خانگی در شش ماهه دوم سال 94 قیمت لوازم خانگی بهتر شود ظرف دو سال آینده بتوانیم بازار منطقه را به دست آوریم.

طحان‌پور تصریح کرد: در اسفند ماه سال 93 با توجه به اینکه کالا به اندازه کافی در بازار وجود داشت و هیچ کمبودی نبود شاهد افزایش قیمتی نبودیم.

وی تاکید کرد: هر سال در فروردین ماه شاهد افزایش 10 تا 20 درصدی قیمتها بودیم اما در سال جاری با توجه به تولید کافی و اشباع بازار هیچ افزایش قیمتی را تا کنون نداشتیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار