امیری در جمع خبرنگاران:

عاملان حمله به علی مطهری به دستگاه قضایی معرفی می‏‌شوند / آخرین وضعیت انتخاب استاندار مرکزی

قائم مقام وزیر کشور گفت: رئیس جمهور در این زمینه کمیته‏‌ای را مشخص کرده است و این کمیته در حال بررسی ماجرا است و تصمیم اولیه در کمیته مزبور بر این شد که کسانی که در فیلم در اختیار وزارت کشور مشخص هستند و اتهاماتشان نیز تا حدودی معلوم است، به دستگاه قضایی معرفی شوند.

عاملان حمله به علی مطهری به دستگاه قضایی معرفی می‏‌شوند / آخرین وضعیت انتخاب استاندار مرکزی
به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "حسینعلی امیری"، قائم مقام وزیر کشور در حاشیه مراسم ترحیم "سکینه ضیایی" همسر مرحوم آیت‏ الله روح‏ الله خاتمی با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین وضعیت انتخاب استاندار مرکزی گفت: در وزارت کشور کارها در مسیر کارشناسی قرار دارد و چند نفر نیز مطرح هستند اما هنوز به نتیجه نرسیده‏ ایم.

وی در خصوص گزینه‏‌های مطرح برای استانداری مرکزی اظهار داشت: من در خصوص گزینه‏ ها اطلاعی ندارم و آقای رحمانی‏ فضلی وزیر کشور است و ارتباط بیشتری دارد ولی تا آنجا که کارها از مسیر کارشناسی بوده، هنوز درباره انتخاب استاندار مرکزی به جمع ‏بندی نرسیده‏ ایم.

امیری در ادامه و در پاسخ به این سوال که آخرین وضعیت اعتراض برخی اعضای شورای مرکزی حزب اراده ملت ایران مبنی بر تقلب در انتخابات این حزب ابراز کرد: کمیسیون ماده 10 احزاب ملاحظاتی را در خصوص استعلامات برخی اعضا داشته است و قرار بر این شده که این استعلامات تکمیل گردد.

قائم مقام وزیر کشور پیرامون آخرین وضعیت عاملان حمله به علی مطهری در شیراز گفت: رئیس جمهور در این زمینه کمیته‏‌ای را مشخص کرده است و این کمیته در حال بررسی ماجرا است و تصمیم اولیه در کمیته مزبور بر این شد که کسانی که در فیلم در اختیار وزارت کشور مشخص هستند و اتهاماتشان نیز تا حدودی معلوم است، به دستگاه قضایی معرفی شوند.

وی افزود: در این باره ظاهراً سه نفر تحت قرار هستند و بقیه هم احضار خواهند شد و تا آخر هفته آینده گزارش کمیته آماده خواهد شد.

امیری درباره چرایی تأخیر در معرفی عاملان حمله به علی مطهری گفت: تا الان این مقدار کاری که انجام شده، قابل قبول است و قبل، بعد و حین حادثه را بررسی کرده‌‏ایم. دستور دکتر روحانی هم بر این بوده که آن‏هایی که در این ماجرا تقصیر دارند یا مقصر هستند یا این که عوامل دیگری نیز کم کاری کرده‌‏اند و دستور وی جامع بود.

قائم مقام وزیر کشور در خصوص به شهادت رسیدن 8 مرزبان ناجا در مرز پاکستان و آخرین پیگیری دولت در این باره گفت: آقای استاندار به همراه آقای ظریف در سفر به پاکستان حضور داشتند و یکی از موضوعات مورد بحث در آنجا همین مسئله بود.

وی در خصوص آخرین وضعیت عاملان اسیدپاشی در اصفهان خاطرنشان کرد: عاملان این حادثه هنوز شناسایی نشده‏‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار