اعتراض به اقدامات ضد ایرانی و ضد اسلامی رژیم آل‌سعود؛

بیانیه تجمع‌کنندگان در مقابل سفارت عربستان سعودی/ حضور هنرمندان و ورزشکاران در این تجمع اعتراضی

عده‌ای از مردم، دانشجویان و جوانان صبح امروز در مقابل سفارت عربستان در اعتراض به اقدامات ضد ایرانی و ضد اسلامی رژیم آل‌سعود جمع شده و شعارهایی در ضدیت با اقدامات غیرانسانی رژیم آل‌سعود سر دادند.

آغاز تجمع مقابل سفارت عربستانبه گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ عده‌ای از مردم، دانشجویان و جوانان صبح امروز در مقابل سفارت عربستان در اعتراض به اقدامات ضد ایرانی و ضد اسلامی رژیم آل‌سعود جمع شده و شعارهایی در ضدیت با اقدامات غیرانسانی رژیم آل‌سعود سر دادند.

لازم به ذکر است؛تجمع‌کنندگان پلاکارت‌هایی را در دست داشتند که در یکی از این پلاکارت‌ها شعار "خداوندا در این جنگ‌های جناحی، دین ما، غیرت ما و ناموس ما دارد گم می‌شود" و همچنین در پلاکارت دیگری شعار "مرگ بر آل‌سعود" نگاشته شده بود. همچنین مردم شعار می‌دادند "این سفیر ملخ‌خور اخراج باید گردد" و از سوی دیگر عده‌ای شعار می‌دادند "ایرانی می‌میرد، ذلت نمی‌پذیرد."

شایان ذکر است؛ نیروی انتظامی مسئول برقراری امنیت در این اقدام اعتراضی است.

بنابر گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تجمع‌کنندگان در مقابل سفارت عربستان سعودی با مورد توجه قرار دادن حمایت‌های آل‌سعود از داعش شعار "سفارت داعشی، تعطیل باید گردد" سر دادند، اما نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد، این است که قشرهای مختلف جامعه از قبیل هنرمندان، ورزشکاران و غیره در این تجمع حضور داشتند از جمله امین زندگانی،‌ بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون در این مکان حضور یافته و ضمن سر دادن شعارهایی با خبرنگاران نیز مصاحبه کرد.

تصویر ملخ در بالای تیر برق

جوانی به بالای تیر برق رفته بود و در حالی که عکس یک ملخ را در دست داشت و روی آن نوشته شده بود "هذا طعامک" انزجار خود را از حرمت‌شکنی شرطه‌های سعودی نشان داد.

حسین هدایتی در تجمع اعتراضی

حسین هدایتی که یکی از سرمایه‌گذارهای بزرگ فوتبال ایران است و در اقدامی حمایت‌گرایانه در چند شب گذشته بلیت بازی فوتبال پرسپولیس و النصره را خریداری کرده بود تا مردم به ورزشگاه بروند و این تیم عربستانی را با شکست و تحقیر راهی خانه‌اش کند نیز در این تجمع حضور داشت.

شعارنویسی روی دیوار

برخی از جوانان با همراه داشتن ماژیک شعارهایی را روی دیوارهای ساختمان اطراف سفارت عربستان می‌نگاشتند که یکی از آن‌ها این شعار بود: الموت آل‌سعود.

همچنین فومنی فعال اصلاح‌طلب در این تجمع در این تجمع حضور پیدا کرد.

بنابراین گزارش تجمع‌کنندگان در مقابل سفارت عربستان بعد از سر دادن شعارهای فراوان و اظهار انزجار خود نسبت به مورد تعرض قرار گرفتن دو نوجوان ایرانی اقدام به صدور بیانیه‌ای کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت و مردم ایران امروز در همسبتگی با دو نوجوان عزیز ایران که مورد اهانت شرطه‌های سعودی قرار گرفتند در مقابل سفارت دائمی عربستان حاضر شدند تا پیام خود را به گوش مسئولین نظام و وزارت امور خارجه برسانند.

خواستار تعطیلی سفارت داعشی و اخراج کاردار عربستان تا 48 ساعت آینده و خروج او از کشور هستیم. در غیر این صورت این تجمع تا تسخیر سفارت صهیونیستی و داعشی عربستان ادامه خواهد داشت.

تصاویر مربوط به این تجمع متعاقبا منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۰۴ مهر ۱۳۹۴
فومنی فعال اصلاح طلب نیست.
آخرین اخبار