باشگاه خبرنگاران گزارش می‌دهد؛

وکلای ملت « نماینده سلماس » را به حضرت زهرا(س) سپردند/ پیکر « مرحوم آقایی » در سلماس آرام می‌گیرد

پیکر مرحوم آقایی نماینده مردم سلماس پس از تشییع در مجلس، به شهرستان سلماس منتقل شد.

نمایندگان به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، مراسم تشییع مرحوم مهندس علی اکبر آقایی مغانجوقی نماینده مردم شهرستان سلماس ظهر امروز با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در مقابل تالار آفتاب مجلس برگزار شد.

براساس این گزارش، آخوندی وزیر راه و شهرسازی، مهدی هاشمی استاندار تهران، محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، غلامعلی حداد عادل رئیس اصو‌ل‌گرایان مجلس، علی افراشته معاون اجرایی رئیس مجلس، حسین مظفر معاون نظارت رئیس مجلس، امیدوار رضایی میرقائد معاون قوانین رئیس مجلس، امام جمعه و فرماندار شهرستان سلماس، اعضای مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی و شرقی و قریب به اتفاق تمامی نمایندگان در این مراسم حضور داشتند.

بعد از تلاوت آیاتی از کلام ‌الله مجید و ذکر مداحی، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن فاتحه برای مرحوم مهندس آقایی به خانواده آن مرحوم نیز تسلیت گفت.

لاریجانی در جمع حاضرین در مراسم تشییع نماینده فقید سلماس گفت: امروز ما یک عزیزی که سالها او را می‌شناختیم، از دست دادیم.

وی افزود: مرحوم آقایی از همکاران صدیق، پرکار، پرتلاش ما بود.

رئیس مجلس تصریح کرد: از ابتدای انقلاب که توفیق داشتم و آقای آقایی را می‌شناختم و زمانی که در دولت حضور داشتم به جدیت در کار و پیگیری مشکلات مردم شهره بودم. 

وی ادامه داد: بعد از اینکه مرحوم آقایی در مجلس ششم و سپس در ادوار هفتم، هشتم و نهم مجلس نماینده مردم سلماس شد این خصوصیت را حفظ کردند و باجدیت مشکلات مردم را پیگیری می‌کردند.

لاریجانی ادامه داد: مرحوم آقایی در کمیسیون عمران صاحب نظر بودند و نظر تخصصی عمیقی داشتند که گاه در برنامه پنجم و گاه در بودجه از نظرات ایشان استفاده می‌کردیم. 

وی اظهار داشت: مرحوم اقایی برای پیگیری مشکلات مردم سلماس جدی بودند و یک نماینده واقعی و پیگیر یعنی مهندس آقایی.

رئیس مجلس گفت: ما امروز داغدار هستیم و خانواده مرحوم آقایی بدانند همه همکاران ایشان در مجلس با شما سهیم هستند.

وی ادامه داد: از لحظات اولیه که ایشان دچار عارضه شده بودند نمایندگان پیگیر حال ایشان بودند ولی رفتن ایشان به عالمی دیگر برای ما یکباره صورت گرفت و باعث تأسف شد.

لاریجانی گفت: از خداوند متعال علو درجات برای آن مرحوم خواستاریم و در این ایام که به حضرت فاطمه زهرا  (س)تعلق دارد این عزیز را به فاطمه زهرا (س) می‌سپاریم.

وی گفت: امیدواریم خداوند زحمات این مرحوم را قبول کند و امیدواریم خدمات ایشان باقیات و صالحات باشد. 

لاریجانی در پایان گفت: از خداوند برای خانواده مرحوم آقایی توفیق و عزت طلب می‌کنیم و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات داریم.

سرانجام پیکر مرحوم مهندس آقایی را در جوار شهدای حاضر در مقابل تالار مشروطه برده  و سپس راهی سلماس کردند. 

موید حسینی صدر عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی گفت: پیکر مرحوم آقایی در شهرستان سلماس آرام خواهد گرفت.

مرحوم مهندس علی اکبر آقایی نماینده 67ساله شهرستان سلماس بود که روز پنجشنبه 20 فروردین ماه به علت بیماری دارفانی را وداع گفت.


انتهای پیام/  

برچسب ها: تالار ، آفتاب ، قریب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار