معاون خدمات شهری شهرداری تهران تاکید کرد:

شهروندان در جلوگیری از آبگرفتگی معابر در سطح شهر تهران نقش مهمی را ایفا می کنند

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت:شهروندان نقش مهمی در جلوگیری از آبگرفتگی معابر در سطح شهر تهران دارند.

شهروندان در جلوگیری از آبگرفتگی معابر در سطح شهر تهران نقش مهمی را ایفا می کنند
به گزارش حوزه شهری باشگاه خبرنگاران مجتبی عبدالهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص بارندگی های اخیر گفت: خدا را شاکریم که از روز گذشته شاهد بارش بسیار خوبی در سطح شهر تهران بودیم و امیدواریم که این بارش ها با توجه به مشکلات کم آبی  ادامه یابد و وضعیتمان بهتر و مطلوب تر شود.
عبدالهی در ادامه افزود:در موضوع  آبگرفتگی با توجه به کارهای عمرانی که در سطح شهر تهران در این سال ها صورت گرفته است ،وضعیت خوبی داشته و داریم.
وی با اشاره به این که به جز دو مورد؛ آبگرفتگی در سطح شهر تهران گزارش نشده است، گفت: با توجه به اطلاع رسانی های انجام شده ،تمام همکاران و عوامل و نیروهای مسوول شهرداری  در سطح شهر تهران حضور داشتند و این دو مورد نیز به واسطه مشکلاتی اعم از شکستگی درخت و وجود زباله در نهر گزارش شده است.
 
عبدالهی به میزان حجم و شدت بارش ها اشاره داشت و افزود:ممکن است در برخی از ساعات میزان حجم  و شدت بارش به گونه ای باشد که نهرها جواب ندهد و یا آب از نهرها سرریز شود. اما ما در  وضعیت خوبی هستیم. ضمن این که با هوشیاری پرسنل و همکاران تمام تلاشمان را به کار می بندیم که مشکلی در سطح شهر تهران نداشته باشیم و  امیدواریم که  بتوانیم خدمات مطلوبی را برای مجموعه شهر تهران و مردم عزیزمان داشته باشیم.
 
معاون شهردار تهران با بیان این که از روز گذشته مرتبا در وضعیت آمادگی  و یا آماده باش هستیم در خصوص این دو وضعیت گفت:پیش از آغاز بارش ها اعلام آمادگی می کنیم و نیروها در معابر و خیابان ها و مکان هایی  که احتمال آبگرفتگی و یا  مشکلی است، حضور پیدا می کنند.در زمان شروع بارش و افزایش بارش؛ وضعیتمان به حالت آماده باش در می آید و تمامی عوامل  در سطح شهر حضور می یابند.
 
عبدالهی با اشاره به این که بیش از 14 هزار نیروی کارگر مشغول به فعالیت، رفت و روب  و... در شهر تهران هستند، اظهار داشت:معمولا از تمامی ظرفیت ها در زمان بارش ها استفاده می کنیم و  در مواقعی که بارش ها افزایش می یابد به نیروهای خدوم سازمان آتش نشانی هم ابلاغ می کنیم که در معابر و خیابان ها  حضور داشته باشند تا در مواقع  لزوم کمک کنند.
 
معاون خدمات شهری  شهرداری تهران در ادامه به همکاری و نقش شهروندان در یاری رساندن به شهرداری در چنین مواقعی اشاره داشت و گفت:نقش مردم در این مساله بسیار مهم است به ویژه آن که  بخش عمده ای از این معابر و آبگرفتگی ها ناشی از زباله های است که در داخل نهرها ریخته می شود.
 
عبدالهی با اشاره به سختی کار کارگران شهرداری تهران در خصوص نگهداشت شهر، فضای سبز و خصوصا در زمان بارش ها، افزود:از شهروندان،مغازه داران(سوپرمارکت ها ،فروشگاه ها و مغازه های میوه فروشی  و سایر کسبه)  می خواهیم  که همانند همیشه در این زمینه با ما همکاری کنند. یقینا با همکاری شهروندان  اطمینان داریم که شاهد آبگرفتگی در سطح شهر تهران نیز نخواهیم بود و وضعیت امان همچنان مطلوب خواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: خدمات ، شهری ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار