فراهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

وحدت‌مان با اصولگرایان معتدل "گفتمانی" است/ "ندا" در تمام 290 حوزه لیست انتخاباتی خواهد داد

دبیرکل حزب ندای ایرانیان اظهار داشت: تمام تلاش حزب ندای ایرانیان بازگشت فضای اعتدال و میانه‌روی به کشور است و به همین دلیل وحدت‌‌مان با اصولگرایان معتدل بیشتر گفتمانی است تا تشکیلاتی و سیاسی.

"مجید فراهانی" دبیرکل حزب ندای ایرانیان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه استراتژیک‌ترین کار حزب متبوعش مشارکت جدی در انتخابات مجلس است، گفت: حزب ندای ایرانیان در تمام 290 حوزه انتخابیه لیست انتخاباتی خواهد داد.

وی پیرامون کارکرد کمیته انتخابات حزب ندای ایرانیان ابراز کرد: کمیته انتخابات، شناسایی افراد صاحب نظر و صاحب رأی را در حوزه‌های انتخابیه مختلف پیش‌بینی و جلساتی را با این افراد برگزار کرده است.

فراهانی با تأکید بر اینکه تمام تلاشمان ارائه لیست مشترک در غالب یک جبهه واحد با اصلاح‌طلبان است، تصریح کرد: اگر در تمامی حوزه‌ها با بقیه اصلاح‌طلبان به توافق نرسیدیم، اتفاق خاصی نمی‌افتد و مستقل وارد خواهیم شد.

وی افزود: در مرحله انتخاب افراد برای جایگزاری در لیست، مستقل عمل می‌کنیم اما بعدا و با تلاش‌ها و لابی‌هایی که انجام می‌دهیم، سعی در ارائه لیست مشترک خواهیم کرد.

فراهانی با عنوان این مطلب که مشترک‌سازی لیست حزب ندای ایرانیان با اصلاح‌طلبان به شکل حدأکثری است، اظهار کرد: اگر در جایی هم تفاوت باشد، اتفاق آنچنانی نخواهد افتاد.

وی در پاسخ به این سؤال که نوع رویکرد حزب ندای ایرانیان نسبت به اصولگرایان چگونه است، گفت: تمام تلاش حزب ندای ایرانیان بازگشت فضای اعتدال و میانه‌روی به کشور است و به همین دلیل وحدت‌‌مان با اصولگرایان معتدل بیشتر گفتمانی است تا تشکیلاتی و سیاسی.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار