تکرار/

سجادی: طبق قانون رضازاده باید استعفا دهد/ جلسات در مورد حضور بانوان در ورزشگاه ها ادامه دارد

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: رضازاده به محض حضور در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری باید از شورای شهر استعفا دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، نصراله سجادی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درخصوص جلسه امروز اظهار داشت: بدون شک باید عنوان جلسه امروز جلسه خوبی بود از سوی نمایندگان انتقادی مطرح نشده بود بلکه بیان یک سری مشکلات بوده است.

وی در ادامه افزود: در واقع بحث امروز تاکید بر طرح‌های عمرانی بوده و اعتباراتی که اختصاص یافته بود به پایان رسیده و موضوع دیگر ارائه راهکارهای قانونی که برای برنامه 6 ساله توسعه بوده که تقدیم مجلس محترم شده است، من صحبت‌های انتقادی نشنیده بودم.

وی در مورد دو شغله‌ها نیز عنوان کرد: البته رضازاده به محض حضور در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری باید از شورای شهر استعفا دهد. در بین روسای فدراسیون ها افرادی هستند که دو شغله بوده و سرکار هستند که باید طبق قانون دو شغله یکی را برگزینند. 

سجادی ادامه داد: من از قانونی که به دو شغله‌ها اجازه حضور در دو پست داده شده استاطلاع ندارم زیرا مجلس فقط می تواند قانون وضع کند و مجلس چنین قانونی را وضع نکرده است. 

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد حضور بانوان در ورزشگاه‌ها گفت: ما در این مورد جلسات زیادی داشته‌ایم و هنوز هم ادامه دارد اما مطمئن هستیم که به نتایج خوبی خواهیم رسید. 

وی در مورد تدوین آیین‌نامه حضور بانوان نیز بیان کرد: البته وزارت کشور در حال بررسی قضیه هست و ادامه خواهد داشت و به نتایج قابل قبولی می‌رسیم. 

سجادی در مورد حضور سیاسیون در ورزش عنوان کرد: به نظر من افرادی که بعنوان مدیر در ورزش بکار گرفته می‌شوند باید صلاحیت های تخصصی داشته باشند که دارای تجربه، مدیریت و سابقه است. ملاک ما باید تخصص باشد و ورزش نیز برای همه جذابیت دارد. 

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد مذاکرات کفاشیان و کی‌روش نیز بیان کرد: من نه مخالف کی‌روش هستم و نه موافق و اساسا انتخاب مربی تیم ملی به عهده خود فدراسیون است. 

وی خاطر نشان کرد: ما نیز یک نفر را بعنوان نماینده فرستاده بودیم که کار مذاکره خوب پیش برود و امیدوارم که با حضور وی بتوانیم شاهد پیشرفت فوتبال باشیم.  

انتهای پیام/
برچسب ها: سجادی ، رضازاده ، کی روش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار