طلایی:

قهرمانی جام جهانی حق ما بود/جوانان توانایی های خود را ثابت کردند

مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت های جام جهانی 2015 اعتقاد دارد موفقیت و کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات حق مسلم آنها بوده است.

قهرمانی جام جهانی حق ما بود/جوانان توانایی های خود را ثابت کردندمحمد طلایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:این دوره از رقابت های جام جهانی سطح بسیار مطلوبی داشت و تیم هایی چون آذربایجان و آمریکا از پتانسیل و موجودیت خود استفاده کردند که خوشبختانه توانستیم هر دو تیم را از پیش رو برداریم.

دارنده مدال طلای جهان افزود:تیم آذربایجان که با سرمایه گذاری فراوان عزم خود را برای رسیدن به سکوی نخست جزم کرده بود و آمریکایی ها هم قصد داشتند از امتیاز میزبانی به بهترین شکل ممکن استفاده کنند اما در هر دو دیدار بچه های ما با کشتی های قابل قبول خود به همه ثابت کردند قهرمانی حق تیم ما بود که به لطف خدا به آن رسیدیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان درباره عملکرد شاگردانش در این مسابقات اظهار داشت:همانطور که انتظار داشتیم آزادکار جوان در رقابت های جام جهانی خوش درخشیدند و توانستند توانایی های خود را ثابت کنند و شما مطمئن باشید در آینده از این نفرات بیشتر خواهید شنید.

دارنده دو مدال نقره و برنز جهان در پاسخ به این سوال که کدام کشتی گیر عملکرد بهتری نسبت به سایرین داشت گفت:همه بچه ها خوب بودند و با تمام توان خود روی تشک ظاهر شدند؛در هر صورت جام جهانی یک تورنمنت تیمی است که نتیجه تیمی در آن مهم است اما شاید تا اندازه ای بتوان گفت کشتی های بهنام احسان پور و حسن یزدانی نسبت به سایر بچه ها بیشتر به چشم آمد.

تیم ملی کشتی آزاد ایران در چهل و سومین دوره رقابت های کشتی آزاد (سال 2015) که در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار شد با شکست تیم های بلاروس، ترکیه و آذربایجان به دیدار فینال راه یافت و در این دیدار نیز با نتیجه 5 بر 3 از سد تیم آمریکا گذشت و برای چهارمین بار متوالی قهرمان این مسابقات شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، جام جهانی ، آزاد ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار