اتابکی: در رشته بادبانی بر روی رده سنی پایه سرمایه گذاری کردیم

رئیس کمیته بادبانی فدراسیون قایقرانی گفت: در رشته بادبانی بر روی رده سنی پایه سرمایه گذاری کردیم تا با برنامه ریزی برای مسابقات آینده پیش برویم.

اتابکی: در رشته بادبانی بر روی رده سنی پایه سرمایه گذاری کردیمبهزاد اتابکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به برنامه دراز مدتی که برای این رشته طراحی شده باید آموزش این رشته از سنین پایین شروع شده و این جریان را با کمک بخش خصوصی به انجام می‌رسانیم. 
 
وی افزود: در این رشته نیز به تقویت پایگاه‌ها کمک شد و جزایر کیش و قشم برای پیست بادبانی در نظر گرفته شده همچنین صحبت مفصلی با مسئولین این مناطق انجام شد.
 
اتابکی در ادامه بیان داشت: هیات قایقرانی را در جزیره‌ها فعال کردیم تا همان جا بتوانیم ورزشکاران را فعال و روی آنها سرمایه گذاری و برنامه ریزی کنیم همچنین کمیته بادبانی در کیش و قشم فعال شد.
 
رئیس کمیته بادبانی در ادامه خاطر نشان کرد: از دیگر سیاست‌های پیش روی کمیته شروع این ورزش با نوجوانان بود که وارد برنامه های اجرایی آن شدیم.
 
وی در ادامه اظهار داشت: این برنامه به صورت عملی در قشم به اجرا درآمده است ولی به دنبال آن هستیم که بتوانیم با اعضای بخش خصوصی این کارها را در کیش هم به ثمر برسانیم و زیر پایه های این رشته را در کیش پایه گذاری کنیم.
 
 وی در مورد شرکت های خصوصی که در پایه گذاری پیست بادبانی کمک شاشانی کردند گفت: با شرکت میکن دریا در قشم پیست بادبانی را بنا  کردیم که رئیس و مدیر عامل شرکت مکیس دریا هم اکنون به عنوان رئیس باشگاه در هیات ما هستند.
 
اتابکی در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر در جزیره قشم خود مردم محلی قایق تصمیم می کنند همچنین کمپ بادبانی در بندر لنگه فعالیت‌های خود را شروع کرده و روی کارهای زیر بنایی آن کار می‌کنیم.
 
اتابکی در ادامه تاکید داشت: برای المپیک ریو 2016 چون در این رشته شانسی نخواهیم داشت برناهم ریزی هایمان را برای بازی های آسیایی انجام خواهیم داد.
 
وی در مورد برنامه های اجرایی که در کمیته بادبانی پیش رو داریم گفت: سرمایه گذاری روی مجموعه بادبانی را از صفر آغاز کردیم و محدودیتی در این زمینه  نداریم و با 2 قایق آپنیس که برای گروه سنی زیر 15 سال است  و قایق 420 که برای رده سنی جوانان کار را انجام خواهیم داد زیرا این قایق از اصلی‌ترین برنامه ها و پایه قرار داد مان است.
 
اتابکی در مورد مسابقات  امسال گفت: برای مسابقات جهانی هنوز تصمیمی‌ گرفته نشده ولی عمق برنامه‌ ما برای المپیک ریو 2016 است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار