علیزاده: با فرهاد در اردو رقیب و در بیرون رفیقیم

طبق قانون فدراسیون جهانی والیبال تیم‌های ملی می‌توانند در مسابقات لیگ جهانی از 2 لیبرو در ترکیب خود استفاده کنند و کواچ به جای 12 اسم باید یک لیست 14 نفره را در هر مرحله از رقابت‌ها ارائه دهد.

علیزاده: با فرهاد در اردو رقیب و در بیرون رفیقیملیبروی تیم ملی والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: سال گذشته هم در مسابقات لیگ من و فرهاد ظریف به طور مساوی در تعداد مسابقات توپ زدیم. به طور حتم امسال هم در صورت قرار گرفتن نامم در ترکیب تیم اعزامی به مسابقات لیگ جهانی شرایط همینطور خواهد بود. البته در تمرینات کنونی تیم ملی علاوه بر من و فرهاد در پست لیبرو سیامک مرندی هم حضور دارد و کارش را با انگیزه دنبال می‌کند. در این رقابت حساس میان ما 3 نفر برای قرار گرفتن در لیست اصلی کار سختی پیش روی تک تکمان است. البته ناگفته نماند ما در طول زمان‌های تمرین با هم رقیب و خارج از آن با هم رفیقیم.

علیزاده شرایط را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: تعطیلات نوروز تاثیر زیادی در بازگشت ملی‌پوشان به شرایط روحی مطلوب داشت. سال‌ها بود بدون استراحت بلند مدت فقط در اردوهای تمرینی ملی یا باشگاهی توپ زده بودیم. این تعطیلات بلند مدت باعث شد تا پس از مدت‌ها از والیبال دور شده و به دنبال ریکاوری روحی و روانی باشیم. تاثیر این مسئله به خوبی میان تمام بازیکنان دیده می‌شود. به طور حتم در لیگ جهانی هم که اولین میدان مسابقاتی ما است آن را احساس خواهیم کرد.

لیبروی تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه افزود: ما امسال مسابقات حساس و سرنوشت‌سازی را در پیش رو داریم و باید رد هر یک از آنها سربلند باشیم و برای والیبال ایران افتخار آفرینی کنیم. این در حالی است که میزان توقعات مردم و مسئولان از والیبال بالا رفته و آنها از ما در هر رویدادی توقع برد و صعود دارند. امیدوارم در این پیکارها بتوانیم حضوری قدرتمندانه داشته باشیم.

علیزاده که در طول مسابقات لیگ برتر والیبال در تیم شهرداری ارومیه بازی می‌کرد از بروز مسائل حاشیه‌ای در مسابقه فینال ابراز ناراحتی کرد و گفت: نمی‌خواهم دوباره آن وضعیت را به یاد آورم ولی امیدوارم این صحنه‌ها دیگر در والیبال باشگاهی ایران رخ ندهد.
وی که ابتدای فصل جاری از ناحیه پا به دلیل مصدومیت مورد عمل جراحی قرار گرفته بود وضعیت جسمانی‌اش را خوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه عملی که انجام دادم خوب و رضایت‌بخش بود و از اواسط مسابقات لیگ توانستم برای تیم باشگاهی‌ام در حد مطلوبی بازی کنم و حالا در تیم ملی هم مشکلی از این بابت ندارم.

لیگ جهانی 2015 والیبال از هشتم خرداد ماه در 3 سطح و با حضور 32 کشور جهان آغاز می‌شود که تیم ملی والیبال ایران در گروه دوم سطح یک با تیم‌های آمریکا، روسیه و لهستان همگروه است.

تیم ملی والیبال ایران روزهای نهم و دهم خرداد ماه در دیدارهای اول و دوم خود در آمریکا به مصاف ایالات متحده می‌رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار