مناف هاشمی اعلام کرد؛

رد تخلف مالی در دیدار دوستانه ایران و سوئد

معاون توسعه منابع ملی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت :هیچ تخلف مالی در دیدار دوستانه ایران با سوئد که اوایل فروردین ماه امسال در شهر استکهلم برگزار شد، صورت نگرفته است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛سید مناف هاشمی امروز (سه شنبه) در حاشیه آیین گرامیداشت مقام زن در جمع خبرنگاران افزود: مطالبی از سوی برخی از همکاران در مورد تخلف مالی در دیدار ایران و سوئد به دست من رسید ولی این مطالب مورد تایید نبوده است و شایعه ای بیش نیست .

هاشمی خاطرنشان کرد: اگر لازم باشد تیمی از بازرسان را برای بررسی این موضوع به فدراسیون فوتبال اعزام خواهیم کرد.

دیدار دوستانه تیم های ملی ایران و سوئد 11 فروردین ماه در شهر استکهلم با برتری 3 بر یک سوئد به پایان رسید.

علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال پیش از این درمورد دیدار تدارکاتی با تیم ملی سوئد و هزینه های آن گفته بود که قراردادی با فدراسیون سوئد امضا کردیم و در آن قرارداد مقرر شده است که حامی مالی همه درآمدها را در اختیار داشته باشد و در عوض هزینه هتل، بلیت و تغذیه را پرداخت کند.

هاشمی همچنین در مورد بودجه ورزش زنان در سال 94 گفت: موضوع ورزش زنان همواره مورد توجه دولت و وزیر ورزش و جوانان بوده است و ما در تلاش هستیم تا از حوزه ورزش زنان چه در زمینه برپایی اردوها ، حضور در رقابت های بین المللی و دیگر موارد حمایت های لازم را انجام دهیم .

وی افزود: حمایت های وزارتخانه در بخش ورزش زنان در سال 94 حدود 50 درصد افزایش خواهد داشت.

معاون وزیر ورزش در مورد پرداخت حقوق معوقه صندوق حمایت از پیشکسوتان ورزشی گفت: چند روز پیش حقوق دو ماه این صندوق پرداخت شده است و اگر مشکلی در زمینه مالی باشد قبل از پایان فروردین ماه معوقات سال 93 را با آنان تسویه خواهیم کرد.

هاشمی درمورد حسابرسی مالی سال 93 فدراسیون فوتبال هم گفت: هنوز حسابرسی آغاز نشده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: مناف ، هاشمی ، تخلف ، مالی ، ایران ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار