زن جوان در دادگاه خانواده؛

شوهرم نمی‌تواند از حق خودش دفاع کند

زن جوان وقتی دید که شوهرش نمی‌تواند از حق خودش دفاع کند به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.

شوهرم نمی‌تواند از حق خودش دفاع کند
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و درخصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم اصلا بلد نیست از خودش دفاع کند و هر اتفاقی می‌افتد و یا هرکس به او ظلم می‌کند حرفی نمی‌زند، او اصلا از خودش دفاع نمی‌کند.

زن جوان ادامه داد: همسرم حتی حاضر نیست حق و حقوق خودش را از دیگران بگیرد و هرکس اگر حقش را خورد او حرفی نمی‌زند. این کار‌هایش واقعا مرا آزار می‌دهد و هرچه با او صحبت می‌کنم که بیشتر حواسش جمع باشد و از خودش دفاع کند فایده‌ای ندارد. شوهرم خیلی بی‌زبان است و همین اخلاقش باعث می‌شود خیلی‌ها از او سوء استفاده کنند و خیلی‌ها هم حقش را پایمال کنند.

وی افزود:وقتی در محل کارش کسی حق او را می‌خورد حرفی نمی‌زد و به راحتی از این موضوع می‌گذرد. وقتی هم می‌گویم چرا اجازه دادی اینکار را با تو بکنند می‌گوید اهمیتی ندارد. من هم واقعا از اینکارهای شوهرم خسته شدم و می‌خواهم برای همیشه از این مرد بی‌عرضه جدا شوم.

بعد از صحبت‌های این زن قاضی شوهر وی را نیز به دادگاه فرستاد تا صحبت‌های او را هم بشنود.



انتهای پیام/
برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غریبه
۱۶:۱۵ ۲۶ فروردين ۱۳۹۴
اوهمسرش است بایددرتمام لحظات پیش وپشتیبان اوباشد شوهرش خودش میخواهد قوی وباشهلمت باشد دست خودش که نیست این خیلی بی انصافی هست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۵۹ ۲۶ فروردين ۱۳۹۴
خوب مردها یی اینچنینی هم هستند و خانمهایی هستند که همین مرد رو پشتیبانی می کنند اگر ضرورت پیش بیاد به اتفاق شوهرشون برای گرفتن حق او قدم به جلو می گذارند وطلاق هم نمی گیرند چه بسا اگر چشم زن دیگری رو به دنبال شوهرشون ببینند چشمهای طرف رو از کاسه در ارند . به این زنان میگن شیر زن .
زندگی که رخت و لباس نیست که تا تقی به توقی می خوره اسم طلاق رو بیارن.طلاق از نظر خدا منفور ترین کار هست . باید بیشتر دقت کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۲۶ فروردين ۱۳۹۴
چه راحت خانمهادرخواست طلاق میدن.البته وقتی کلی پول گیرشون میادچراکه نه؟
آخرین اخبار