سیاسی مدیرعاملی را تایید و خرید پرسپولیس را تکذیب کرد

در حالیکه گفته می‌شود که سیاسی و هدایتی خریداران جدید باشگاه پرسپولیس هستند، اما مدیرعامل سابق پرسپولیس این موضوع را تکذیب کرد.

سیاسی مدیر عاملی را تایید و خرید پرسپولیس را تکذیب کردبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران شنیده‌ها از برخی خبرگزاری‌ها حاکی از این است که سیاسی و هدایتی خریداران باشگاه پرسپولیس هستند اما حمیدرضا سیاسی به شدت این موضوع را تکذیب کرد.

سیاسی مدیرعامل پرسپولیس که بنا به دلایلی در چندوقت اخیر زندانی بود پس از آزادی در این‌باره به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت :من به شدت این موضوع را تکذیب می‌کنم و تا این لحظه در مورد خرید باشگاه پرسپولیس تصمیم نگرفته‌ام. 

وی در مورد پرونده خود در مراجع قضایی گفت: پرونده‌ام در قوه قضاییه مفتوح است و با قرار وثیقه آزاد هستم و بر این اساس نمی‌توانم برای خرید پرسپولیس اقدام کنم وتمایلی هم برای این کار ندارم. 

وی درباره این موضوع که این دو تیم طی 2 مزایده چرا به فروش نرسیدند و خریداری برای آنها پیدا نشد گفت: این دو باشگاه مشکلات خاص خود را دارند و البته افراد متمول سعی میکنند در پروژه های هیجان‌انگیز حضور نداشته باشند و این افراد بیشتر مکان ها و فضا های آرام را برای ادامه فعالیت اقتصادی خود در نظر می گیرند. 

وی در مورد گفته های رویانیان در توصیه به اینکه سیاسی نمی بایستی برای خرید پرسولیس اقدام کند گفت:به هر حال بابد توصیه بزرگان را گوش کرد و بیشتر به وضع زندگی خودم رسیدگی کنم. 

سیاسی همچنان در مورد وضعیت پرسپولیس گفت: نژادفلاح یک مدیر موجه است که کارش را درست انجام داده است و همین موضوع باعث شده که من هم در این مورد فکر نکنم چرا که مشکلات خانوادگی و پرونده ای که در قوه قضائیه مفتوح دارم موانعی است که به بازگشت به پرسپولیس فکر نکنم ضمن اینکه حضورم در پرسپولیس بی‌احترامی به قوه قضائیه است. 

وی ادامه داد: مدیرعامل پرسپولیس هستم اما اختیاراتم به نژادفلاح تنفیذ شده به هر حال از همه بزرگان پرسپولیس که حرمت مرا نگه داشتند تشکر می‌کنم اما احتمال حضور مجددم در پرسپولیس ضعیف است. 

لازم به ذکر است حسین هدایتی یکی از متقاضیان خرید پرسپولیس است و یک شرکت خودروسازی نیز در تدارک پیشنهاد برای خرید استقلال است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: سیاسی ، پرسپولیس ، آزادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۳:۵۴ ۲۶ فروردين ۱۳۹۴
آره توروخدا برومشکلات خودتوحل کن، بیخیال پرسپولیس شو والا، تازه بااومدن برانکو داره شرایط خوب میشه، بامدیریت این برادر پرسپولیس داره آخرفصل واسه نیوفتادن تلاش میکنه
آخرین اخبار