پس از شکست 2 بر یک مقابل سپاهان؛

برانکو: ما نباید می باختیم/احتمال اشتباه داوری وجود دارد

سرمربی پرسپولیس گفت:باید ضعف‌های فنی را برطرف کنیم.حالا فرصت خوبی است تا ضعف‌ها را تشخیص بدهیم.

برانکو: ما نباید می باختیم/احتمال اشتباه داوری وجود داشت.به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،برانکو ایوانکوویچ پس از شکست  2 بر یک مقابل سپاهان در نشست خبری گفت:من هم روز ارتش را تبریک می گویم، متاسفانه ما امروز نتوانستیم تعداد کثیر هوادارانمان را شاد کنیم و به همین دلیل ناراحت هستم، بازیکنان تلاششان را کردند و لایق پیروزی بودند.

وی اظهار داشت: ما شایسته این نتیجه نبودیم و می توانستیم نتیجه را حفظ کنیم اما وقت اضافه طولانی شد و ما در یک رقابت حساس باختیم.ما نتوانستیم هوادارانمان را شاد کنیم و این جای تاسف دارد که در این بازی پیروزی را با شکست عوض کردیم ولی قابل جبران است.

 برانکو ادامه داد:دو حریف خوب و قدرتمند در این بازی روبروی هم قرار گرفتند.گل هایی که خوردیم حاصل اشتباهات فردی بود.ما فرصت زیادی برای ارنج  مناسب تیم نداشتیم.از این به بعد هم برای انتخاب و گزینش بازیکنان فرصت خاصی نداریم. علی عسگر را به میدان فرستادیم چون باید این کار را می کردیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: سقوط نمی کنیم این اتفاق نمی افتد .گرچه ما مشکلات زیادی داریم و متاسفانه فقط 4 هفته داریم تا آخر فصل و این زمانی است که ما باید ضعف ها را تشخیص بدهیم.

وی در ادامه افزود:موقعیت های فوق العاده ای داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و حتی می توانم بگویم یک خطای پنالتی روی طارمی انجام شد که متاسفانه داور آن را نگرفت و باید بگویم جمله معروفی است که می گوید اگر نتوانی گل بزنی حتما گل می خوری.

انتهای پیام/
برچسب ها: کاسیاس ، رئال ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۲۹ فروردين ۱۳۹۴
در فصل بعدی پرسپولیس با برانکو متحول خواهد شد . ایمان داشته باشید.به این مربی فرصت دهید
آخرین اخبار