در حاشیه بیستمین نمایشگاه نفت برگزار می شود

کنفرانس بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با رویکرد توسعه پایدار

کنفرانس بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با رویکرد توسعه پایدار، با هدف تقویت رویکردها، ارائه دستاوردهای علمی و نوآوری در تجهیزات و ابزارها، راه حلهای علمی برای حل چالشهای صنعت نفت و گاز و آسیب شناسی ارتباط دولت، دانشگاه و صنعت در این حوزه در بیستمین نمایشگاه نفت برگزار می شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از روابط عمومی وزارت نفت،  این کنفرانس، همسو با رویکرد دانش محوری دولت تدبیر و امید و تأکید بر ارتباط دولت، دانشگاه و صنعت، با رایزنیهای صورت گرفته با ارکان وزارت نفت، برخی از دانشگاههای کشور و استادان حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و همچنین بخش صنایع نفت و گاز داخلی و شرکتهای بین المللی این حوزه انجام می شود.
 
"کنفرانس بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با رویکرد توسعه پایدار (ارتباط دولت-دانشگاه و صنعت)" در روزهای ١٦ و ١٧ اردیبهشت ماه همزمان با بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در تهران با حضور برخی مسئولان وزارت نفت، معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و استادان دانشگاههای کشور برگزار می شود.
 
این کنفرانس فرصتی برای تعامل و رایزنی با سرمایه گذاران بزرگ بین المللی و شرکتهای بین المللی نفتی و همچنین سیاست گذاران و متولیان صنعت نفت کشور است.
 
همه پژوهشگران، علاقمندان و صنعتگران حداکثر تا پنجم اردیبهشت ماه امسال برای مشارکت، ثبت نام و دیگر اطلاعات می توانند به سایت کنفرانس به آدرس www.ogpd.ir مراجعه و یا شماره ٠٧١٧٧٤٤٨٤٦ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار