شب گذشته صورت گرفت؛

گزارش وزیر کشور به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

وزیر کشور در جلسه شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور یافته و گزارشی از روند فعالیت‌های وزارت کشور ارائه داد.

به گزارش  حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور عصر روز جمعه 28 فروردین در جلسه هفتگی شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور یافت.

در این جلسه که به ریاست حضرت آیت الله یزدی و با حضور دیگر اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، رحمانی فضلی وزیر کشور ضمن ارائه گزارش به نامگذاری امسال تحت عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» از سوی مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و سخنان مهم ایشان در حرم رضوی در اولین روز فروردین امسال اشاره کرده و گفت: این نام‌گذاری با توجه به شرایطی که در پیش‌رو داریم بسیار دقیق و کارشناسی شده بود و باید این امر در بین دولت و ملت محقق شود.


وی به مسائل گوناگون از جمله انتخابات پیش رو و شور و نشاطی که در این زمینه به وجود خواهد آمد، وضعیت اقتصادی، بحث کم آبی و خشکسالی در بعضی از استان‌های کشور، توافق هسته‌ای و نتیجه‌ای که حاصل خواهد شد، تحولات منطقه بخصوص تحولات کشور یمن و دیگر کشورهای منطقه اشاره و این مسائل را از شرایط حساس کشور در امسال خواند.

در ادامه میرباقری قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی گزارش مبسوطی از وضعیت اجتماعی در حوزه‌های مختلف به جلسه جامعه ارائه کرد.

سپس وزیر کشور ضمن توضیحاتی در این زمینه به سؤالات مطرح شده از سوی اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در جلسه گذشته که در سال قبل برگزار شده بود، پاسخ داد.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار