ترین‌‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال؛

ترین‌های هفته به ذوبی‌ها اختصاص پیدا کرد

هفته بیست و ششم لیگ برتر با برگزاری هشت دیدار روز گذشته به پایان رسید و تیم فوتبال ذوب آهن نتوانست عنوان بهترین تیم هفته را از آن خود کند.

ترین‌های هفته به ذوبی‌ها اختصاص پیدا کرد
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه  خبرنگاران، هفته بیست و ششم لیگ برتر با برگزاری هشت دیدار، روز گذشته به پایان رسید و با توجه به نتایجی که رقم خورد تیم سپاهان خود را به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی لیگ برتر معرفی کرد و این مساله باعث شد که استقلال شانس کمتری برای قهرمانی داشته باشد. 
 
** بهترین تیم هفته: ذوب آهن 
 
 تیم فوتبال ذوب آهن با وجود یحیی گل محمدی سرمربی جوان موفق شد با 5 گل تیم نفت تهران را شکست دهد و بهترین تیم هفته بیست و ششم لیگ برتر لقب بگیرد. 
 
** بهترین بازیکن هفته: کاوه رضایی 
 
 کاوه رضایی مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن با به ثمر رساندن گل‌های زیبای خود در برابر تیم فوتبال نفت تهران توانست عنوان بهترین بازیکن را از آن خود کند. 
 
** پر گل ترین و کم گل ترین بازی هفته 
 
 پر گل ترین دیدار هفته دو تیم بالای جدولی بود تیم فوتبال ذوب آهن با نتیجه 5 بر3 توانست حریف خود، تیم نفت تهران را شکست دهد و با این شکست توانست صدر جدولی را از نفت تهران بگیرد و به این شکل پر گل‌ترین بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر رقم بخورد از طرفی دیگر کم گل ترین دیدار در هفته بیست و ششم لیگ برتر بین تیم های صبای قم و پیکان رخ داد و بازی این دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید. 
 
**ناکام هفته: برانکو ایوانکوویچ و منصوریان 
 
تیم پرسپولیس به همراه سرمربی جدید خود برانکو یکی از ناکام  هفته بیست و ششم لیگ برتر لقب گرفت چرا که تیم پرسپولیس در حالی که یک بر صفر از تیم سپاهان پیش بود اما در نهایت در دقایق پایانی متحمل شکست شد همچنین علیرضا منصوریان و تیم نفت از دیگر ناکامان این هفته هستند و اولین شکست سنگین خود را در لیگ تجربه کردند و صدر نشینی را از دست دادند. 
 
** بهترین مربی هفته: یحیی گل محمدی 
 
 تیم فوتبال ذوب آهن توانست با زدن 5 گل به تیم صدر جدولی بهترین تیم هفته شود یجیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن تیمی ساخته که الان در هر بازی  برای برد به میدان  می‌رود و بدون شکست بهترین مربی  هفته سرمربی جوان سبز پوشان اصفهانی است البته حسین فرکی نیز توانست با شکست دادن تیم پرسپولیس  عنوان بهترین مربی تیم هفته را از آن خود کند. 
 
** بهترین گلزنان لیگ برتر 
 
ادینیهو: 17 گل تراکتور سازی 
سجاد شهباز زاده: 11 گل (استقلال) 
رضا عنایتی:9 گل (استقلال) ، امید ابراهیمی (استقلال) 
محمد رضا خلعتبری( سپاهان) ، مسعود حسن زاده(ذوب آهن) 
نانگ (فولاد خوزستان) 
مهدی شریفی: 8 گل(سپاهان) 

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، بازی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار