پس از روزها اعتراض؛

نمایندگان دانشجویان معترض دانشگاه علوم اقتصادی با وزير علوم ديدار كردند

5نفر از دانشجویان به نمايندگی از دانشجويان معترض دانشگاه علوم اقتصادی كه صبح امروز در مقابل ساختمان وزارت علوم تجمع كرده بودند، برای بیان دغدغه‌های خود با دكتر محمد فرهادی، وزیر علوم دیدار كردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، صبح امروز دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی در تجمع اعتراض آمیز خود در مقابل وزارت علوم خواستار  رسیدگی به مشکلات و عدم ادغام دانشگاه خود با دانشگاه خوارزمی شدند. 

بنابراین گزارش ساعت 10 صبح امروز حدود 400 نفر از دانشجویان معترض دانشگاه علوم اقتصادی مقابل ساختمان وزارت علوم تجمع كردند و خواستار بیان دغدغه‌ها و رسیدگی به مشکلات خود شدند که در نهایت بر اساس دستور از سوی دكتر محمد فرهادي، وزیر علوم مقرر شد 5نفر از آنها به نمایندگي از دانشجويان معترض وارد وزارت علوم شوند و مشکلات خود را به صورت مستقیم با وزیر علوم در میان بگذارند. 

خاطرنشان مي‌شود، دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی از ابتدای سال 94 تاکنون به دلیل عدم موافقت با ادغام دانشگاه خود با دانشگاه خوارزمی بر سر کلاس‌های درس حاضر نشده‌اند.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۲۹ فروردين ۱۳۹۴
بدون توجه به خواسته های دانشجو-بدون درنظرگفتن شخصیت انسانی-بدون حق انتخابی که خداوند درابتدای آفرینش برای انسان گذاشته است
به انتخاب دانشجو توهین شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
به شخصیت دانشجو توهین شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
وظیفه خبرگزاری بیان حق وحقیقت است و......
باتشکر ازحمایت های خبری...
آخرین اخبار