درگیری مدیرعاملی سیاسی در پرسپولیس بالا گرفت + مصاحبه ها

در چند روز اخیر مصاحبه های زیادی از اعضای هیئت مدیره و کارشناسان در مورد مدیرعاملی سیاسی منتشر شد و این بحث امروز بالا گرفت و فردا هیئت مدیره باشگاه این موضوع را بررسی خواهند کرد.


به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران مصاحبه های ذیل آخرین اظهار نظر های افراد مرتبط با باشگاه پرسپولیس در این باره است.

سیاسی: به صورت قانونی مدیر عامل پرسپولیس هستم/ نژادفلاح قائم مقام است

حمیدرضا سیاسی درخصوص خبر استعفایش از هیات مدیره و مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: خبر استعفای من واقعیت ندارد و در حال حاضر تصمیمی درخصوص استعفا از سمت خود در باشگاه پرسپولیس نگرفته‌‌ام. 
 
وی بیان کرد: در حال حاضر نمی‌دانم که وضعیت باشگاه به چه شکل خواهد بود، اما قانونی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس هستم ولی هم اکنون قائم مقام باشگاه پرسپولیس با تمام اختیارات مدیر عامل در حال انجام وظیفه است و بهتر است که در کارهای این تیم خلل ایجاد نشود و مشکلات این باشگاه به زودی حل شود. 
 
سیاسی تصریح کرد: باید بگویم که هنوز تصمیمی برای اینکه در باشگاه پرسپولیس باشم یا خیر نگرفته‌ام و در آینده همه چیز مشخص می‌شود و اگر بتوانم به تیم پرسپولیس کمک کنم، به طور حتم این کار را انجام خواهم داد.

درگیری مدیرعاملی سیاسی در پرسپولیس بالا گرفت + مصاحبه ها

کاشانی: سیاسی همچنان مدیر عامل پرسپولیس است/ مسئولان وزارت ورزش و جوانان باید وضعیت سیاسی را مشخص کنند

جعفر کاشانی افزود: سیاسی همچنان مدیر عامل باشگاه محسوب می‌شود و مسئولان وزارت ورزش و جوانان باید تکلیفش را مشخص کنند. 
 
کاشانی در ادامه عنوان کرد: ما اعضای هیات مدیره نژاد فلاح را به عنوان قائم مقام باشگاه پرسپولیس انتخاب کردیم بر این اساس مسئولان وزارت ورزش و جوانان باید وضعیت مدیر عامل تیم را در جلسه‌ای مشخص کنند. 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال سیاسی همچنان مدیر عامل تیم پرسپولیس است و وی باید تصمیم بگیرد که سمت مدیر عاملی را ادامه می‌دهد یا نه! همچنین خادم باید درباره این موضوع توضیح بدهد که تکلیف مدیر عامل پرسپولیس به چه صورت می‌شود.

درگیری مدیرعاملی سیاسی در پرسپولیس بالا گرفت + مصاحبه ها

خواجه وند: مصوبه هیات مدیره با فرض مدیر عاملی سیاسی نوشته شده بود/ صدور قرار منعی برای مدیر عاملی سیاسی ایجاد نمی‌کند

مهدی خواجه وند افزود: بر اساس آخرین مصوبه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نژادفلاح به عنوان قائم مقام باشگاه پرسپولسی انتخاب شد. 
 
 خواجه وند در ادامه عنوان کرد: سیاسی به صورت قانونی مدیر عامل پرسپولیس است چرا که در آخرین صورت جلسه هم نام سیاسی به عنوان مدیر عامل آورده شده بود. 
 
وی در پایان درباره اینکه سیاسی از لحاظ حقوق می‌تواند مدیر عامل پرسپولیس باشد یا نه! تصریح کرد: برای حضور در سمت مدیر عاملی صدور قرار منعی به وجود نمی‌آورد به جز اینکه دستور خاصی در این خصوص صادر شده باشد.

درگیری مدیرعاملی سیاسی در پرسپولیس بالا گرفت + مصاحبه ها

زاد مهر: جلسه هیأت مدیره برای حل مشکلات مدیریتی تشکیل می شود

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس از تشکیل جلسه هیأت مدیره برای حل مشکلات مدیریتی خبر داد.

محمد زاد مهر افزود: جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس قرار است فردا بعد از ظهر به منظور بررسی مشکلات باشگاه از جمله وضعیت حمید رضا سیاسی برگزار شود.

زادمهر در ادامه عنوان کرد: سیاسی قبل از اینکه بازداشت شود مدیر عامل پرسپولیس بود و الآن هم این سمت را دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ‌به هر حال همه کسانی که به پرسپولیس آ‌مدند برای کمک به این تیم وارد عمل شدند و لقب برایشان مهم نیست.

درگیری مدیرعاملی سیاسی در پرسپولیس بالا گرفت + مصاحبه ها

نژادفلاح: وزارت ورزش وضعیت مرا مشخص می کند/صحبت‌های سیاسی و دیگران برایم مهم نیست

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهارات سیاسی گفت: وزارت ورزش باید تعیین کند مدیرعامل پرسپولیس کیست.

نژادفلاح افزود: من نباید پاسخ سیاسی را بدهم. پرسپولیس مجمع و هیأت مدیره دارد و آن‌ها هستند که تکلیف مدیر عامل و مسائل این چنینی را مشخص می‌کنند، من همچنان با قدرت به کارم ادامه می دهم و کاری ندارم که دیگران چه می‌گویند و چه کار می‌کنند.

نژادفلاح در ادامه عنوان کرد: من با حکم هیأت مدیره و نظر وزارت ورزش این مسئولیت را قبول کردم و تا روزی که آن‌ها حکم برکناری‌ام را ندهند در این سمت باقی می‌مانم و در جهت رفاه حال هواداران تلاش می‌کنم و دیگران مختار هستند جلسه بگذارند و هر اقدامی انجام دهند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت شکایت النصری‌ها به AFC گفت: کنفدراسیون فوتبال ‌آسیا از النصری‌ها مدارک محکمه پسندی خواسته است و ما هم منتظر رای نهایی AFC می‌مانیم و از آن‌ به بعد اقدامات حقوقی را انجام می‌دهیم.

وی در مورد احتمال شکایت النصری‌ها از نورمحمدی تصریح کرد: اگر آن ها شکایت رسمی از نورمحمدی کنند آن وقت تیم حقوقی باشگاه به طور قانونی و محکم از نورمحمدی دفاع خواهد کرد اما الان این موضوع در حد شایعه است.

نژاد فلاح در مورد مشکل بدهی مالیاتی چند تن از بازیکنان پرسپولیس برای خروج از کشور گفت: در قرار داد برخی از بازیکنان ذکر شده که مالیات بر عهده خودشان است و مالیات برخی دیگر از بازیکنان هم به عهده باشگاه است. ما مشکل بازیکنانی که مالیاتشان بر عهده باشگاه است را حل کنیم ما مابقی بازیکنان باید خودشان مالیاتشان را تسویه حساب کنند.

درگیری مدیرعاملی سیاسی در پرسپولیس بالا گرفت + مصاحبه ها


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.