راه‌اندازی مرکز تماس جدید معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد

معاون دانشگاه آزاد از راه اندازی مرکز تماس جدید معاونت سنجش و پذیرش این دانشگاه خبرداد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، دکتر مجتبی علوی فاضل با اعلام این خبر گفت: مرکز تماس جدید معاونت سنجش و پذیرش به شماره ۴۷۴۳-۰۲۱ با تلاش اداره کل فنی و آمار این معاونت و با حمایت‌های بی‌دریغ رییس این دانشگاه راه‌اندازی شد. لذا از این پس داوطلبان می‌توانند از طریق این شماره با معاونت سنجش و پذیرش تماس حاصل کنند. 

وی در ادامه افزود: یکی از مشکلات بخش پاسخگویی تلفنی این مجموعه در گذشته، عدم مشخص شدن افراد در صف بود که هم اکنون داوطلبان می‌توانند با شنیدن اعلام نوبت خود در تماس، نسبت به زمان برقراری ارتباط با کار‌شناسان اطلاع حاصل نمایند. 

علوی فاضل خاطرنشان کرد: هدف ما در گسترش بخش روابط عمومی این معاونت، توجه به رفاه حال بیشتر داوطلبان با درنظر گرفتن اصل تکریم ارباب رجوع است. 

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در مورد نحوه پاسخگویی بخش تلفنی گفت: تفکیک تماس‌ها براساس مقاطع تحصیلی صورت گرفته و داوطلبان پس از برقراری تماس می‌توانند با توجه به اطلاعاتی که توسط گوینده دراختیار آن‌ها قرار می‌گیرد خود مسیر حرکت خود را انتخاب کنند. در حال حاضر برای دریافت پاسخ سوالات مقاطع کاردانی، کار‌شناسی بدون آزمون و با آزمون و دکتری حرفه‌ای کلید (۱)، برای مقاطع کار‌شناسی ارشد، دکتری تخصصی و دکتری پژوهش محور کلید (۲)، برای آزمون‌های زبان EPT و آیلتس کلید (۳)، درنظر گرفته شده است. 

به گزارش مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، وی در پایان گفت: داوطلبان درنظر داشته باشند در صورتیکه به هر دلیلی نتوانستند از طریق تلفن با این معاونت تماس بگیرند، می‌توانند با مراجعه به سایت www. azmoon. org و قرار دادن سؤالات خود بصورت مجازی پاسخ مورد نظر خود را از کار‌شناسان دریافت کنند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
مهری
۱۱:۵۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
باسلام خواهش میکنم به علت تعطیلی دانشگاه ازاد تا ۳ شهریور ارسال مدارک فارق التحصیلی برای شرکت در کارشناسی بدون ارمون استعداد های درخشان را تا ده شهریور عقب بندازید .شاگرد اولم وبرا ش خیلی زحمت کشیدم . خواهش میکنم نذارید به خاطر تعطیلی دانشگاه حق ما از بین بره ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
پویا
۰۹:۴۰ ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
درخواست جمع کثیری از شرکت کنندکان در مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه ازاد اسلامی از معاونت محترم سنجشر این دانشگاه بمنظور افزایش ظرفیت پذیرش دکتری تخصصی در سال 94وپذیرش دانشجو بصورت بومی و در صورت امکان پذیرش دانشجو دکتری در سال 94برای دونیمسال تحصیلی با عنایت به اینکه دانشگاههای دولتی در سال دوبار برای دکتری پذیرش دانشجو دارند ولی بسیاری از داوطلبین وشرکت کنندگان در مصاحبه دکتری تخصصی بسیار لاقمند ومشتاقند که در دانشگاه ازاد اسلامی که بسیار مردمی است ومسئولین محترم وعزیزی دارد تحصیل نمایند با تشکر از تمامی مسئولین گرانقدر دانشگاه ازاد اسلامی
آخرین اخبار