در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد؛

نژادفلاح: وزارت ورزش وضعیت مرا مشخص می کند/صحبت‌های سیاسی و دیگران برایم مهم نیست

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهارات سیاسی گفت: وزارت ورزش باید تعیین کند مدیرعامل پرسپولیس کیست.

وزارت ورزش وضعیت مرا مشخص می کند/صحبت‌های سیاسی و دیگران برایم مهم نیستنژادفلاح در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من نباید پاسخ سیاسی را بدهم. پرسپولیس مجمع و هیأت مدیره دارد و آن‌ها هستند که تکلیف مدیر عامل و مسائل این چنینی را مشخص می‌کنند، من همچنان با قدرت به کارم ادامه می دهم و کاری ندارم که دیگران چه می‌گویند و چه کار می‌کنند.

نژادفلاح در ادامه عنوان کرد: من با حکم هیأت مدیره و نظر وزارت ورزش این مسئولیت را قبول کردم و تا روزی که آن‌ها حکم برکناری‌ام را ندهند در این سمت باقی می‌مانم و در جهت رفاه حال هواداران تلاش می‌کنم و دیگران مختار هستند جلسه بگذارند و هر اقدامی انجام دهند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت شکایت النصری‌ها به AFC گفت: کنفدراسیون فوتبال ‌آسیا از النصری‌ها مدارک محکمه پسندی خواسته است و ما هم منتظر رای نهایی AFC می‌مانیم و از آن‌ به بعد اقدامات حقوقی را انجام می‌دهیم.

وی در مورد احتمال شکایت النصری‌ها از نورمحمدی تصریح کرد: اگر آن ها شکایت رسمی از نورمحمدی کنند آن وقت تیم حقوقی باشگاه به طور قانونی و محکم از نورمحمدی دفاع خواهد کرد اما الان این موضوع در حد شایعه است.

نژاد فلاح در مورد مشکل بدهی مالیاتی چند تن از بازیکنان پرسپولیس برای خروج از کشور گفت: در قرار داد برخی از بازیکنان ذکر شده که مالیات بر عهده خودشان است و مالیات برخی دیگر از بازیکنان هم به عهده باشگاه است. ما مشکل بازیکنانی که مالیاتشان بر عهده باشگاه است را حل کنیم ما مابقی بازیکنان باید خودشان مالیاتشان را تسویه حساب کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.