«الهام غفوری» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

«میکائیل» معیار‌های یک سریال مخاطب پسند را دارد

تهیه کننده «میکائیل» گفت: با فراهم کردن قصه، لوکیشن، عوامل و بازیگران خوب سعی کردیم تمام شرایط را برای ساخته شدن یک سریال مخاطب پسند ایجاد کنیم و این سریال تمام معیار‌های یک کار مخاطب پسند را دارد.

"الهام غفوری" تهیه کننده‌ی تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص سریال "میکائیل" گفت: میکائیل قصه‌ای تلفیقی از یک درام اجتماعی خانوادگی و پلیسی دارد؛ ما سعی کرده‌ایم قصه‌ای جذاب را روایت کنیم و مقدار نزدیکی‌اش به واقعیت به گونه‌ای است که تنها مخاطبان در مورد آن می‌توانند نظر دهند.

وی در ادامه افزود: پیش تولید و تصویر‌برداری میکائیل هر کدام 3 ماه طول کشید و این سریال در یک دوره 6 ماهه تولید شد و حاصل 6 ماه تلاش یک سریال 20 قسمتی بود.

تهیه کننده سریال "دیوار" اظهار داشت: بیشتر لوکیشن‌های ما در مناطق جنوب کشور گرفته شد و بخش‌های کمی از کار در تهران بازی شد.

وی افزود: ما برای ساختن "میکائیل" یک گروه واحد داشتیم که این سریال را با دو دوربین تصویربرداری می‌کردند.

این تهیه کننده عنوان کرد: برای ساخت، قصه‌ی خوب لوکیشن‌ها و فضا‌های مناسب تیم کاربلد و بازیگران حرفه‌ای را دور هم جمع کردیم و تمام تلاش خود را برای هر چه بهتر شدن این سریال به کار گرفتیم. در واقع میکائیل تمام معیار‌های یک سریال مخاطب پسند را دارد.

غفوری در پایان گفت: امیدوارم مردم سریال "میکائیل" را ببینند و از آن خوششان بیاید و تلاش‌های ما نتیجه‌ی مطلوبی داشته باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
سلام
به نظر من جزیره قشم برای سریال میکائیل اصلا مناسب نیست.چون یک جای بی قانون میاد که زور و پول باشه
آخرین اخبار