مدیرعامل شرکت عمران پردیس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

افزایش قیمت مسکن مهر به خط پایان رسید/ تحویل هر هفته واحدهای مسکن مهر در فاز 3 پردیس

مدیرعامل شرکت عمران پردیس از افتتاح هفتگی واحدهای مسکن مهر در فاز 3 پردیس خبر داد و گفت: بیش از 65 درصد از واحدهای مسکن مهر پیشرفت فیزیکی داشته‌اند و دیگر در این پروژه هیچ افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

افزایش قیمت مسکن مهر به خط پایان رسید/ تحویل هر هفته واحدهای مسکن مهر در فاز 3 پردیسحسن ولی‌پور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی تمامی واحدهای مسکن مهر بیش از 62 درصد است گفت: در حال حاضر واحدهای آماده بهره‌برداری در پردیس از 20 هزار واحد عبور کرده است و این واحدها در انتظار تأمین خدمات زیربنایی از جمله آب، برق و گاز هستند تا به متقاضیان تحویل داده شوند.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با تأکید بر اینکه هیچ افزایش قیمت دیگری برای واحدهای مسکن مهر در پردیس وجود نخواهد داشت گفت: افزایش قیمت مسکن مهر طی سه دستورالعمل از متقاضیان دریافت شده و قیمت نهایی واحدهای مسکن مهر با تکمیل واحدها مشخص خواهد شد.

ولی‌پور تصریح کرد: واحدهای مسکن مهر در فاز سه، هر هفته به متقاضیان تحویل داده می‌شود و تا به امروز بیش از 10 هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی توضیح داد: در حال حاضر در فازهای 8 و 11 پردیس که از بزرگترین پروژه‌های مسکن مهر به شمار می‌روند ساخت 30 هزار واحد به اتمام رسیده و این واحدها تنها نیازمند تکمیل خدمات زیربنایی آب، برق و گاز هستند.

تسهیلات 30 میلیون تومانی به تمامی واحدهای مسکن مهر پرداخت می‌شود

ولی‌پور با اشاره به افزایش تسهیلات مسکن مهر گفت: خوشبختانه تسهیلات 30 میلیون تومانی به تمامی واحدهای مسکن مهر در هر مرحله ساخت که باشند پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تسهیلات 30 میلیون تومانی به واحدهای مسکن مهری که پیشرفت فیزیکی 75 درصدی داشته‌اند پرداخت می‌شود اما برای تمامی واحدهای مسکن مهر این تسهیلات پرداخت می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس خاطرنشان کرد: طبق قراردادی که با انبوه‌سازان داشته‌ایم ساخت واحدها با ارائه این تسهیلات سرعت می‌گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۴۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
با سلام از مدیرعامل شرکت عمران پردیس خواهشمندیم یک مقدار هم به فکر پیشرفت فاز 5 باشید به خدا ما هم ادمیم متقاضیان فاز 5 خیلی مظلوم واقع شدند.
-
رضا
۱۰:۴۴ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
سلام شما را خدا قسم از مسکن مهر دانشگاه علوم پز شکی کرمان رسیدی کند هنوز بهد از شش سا ل20 درصد پشرفت نداشد است
Iran (Islamic Republic of)
سيدمحسن
۱۲:۱۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
متقاضيان مسكن نيازبه وام قرض الحسنه باسود٢درصددارندكه اين وام درصورت كاهش بودجه ورزش ودراختيارگذاشتن آن به بانك قرض الحسنه وبانك دولتى به متقاضى بايدبرسدمتقاضيان مسكن واجبندياحقوق ميليارى ورزشكاران؟
آخرین اخبار