معاون وزیر کشور در بوشهر:

مجریان در انتخابات 7 اسفند رعایت بی طرفی را داشته باشند

مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور بر لزوم رعایت بی‌طرفی در انتخابات 7 اسفند توسط مجریان تاکید کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از وزارت کشور، مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور در نشست با آیت‌الله صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر، با بیان اینکه بوشهر از جایگاه مهمی در کشور برخوردار است، اظهار داشت: ظرفیت‌های استان بوشهر و همجواری آن با حوزه خلیج فارس جایگاه این استان را حساس و ارتقا داده است.

وی، با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" افزود: تحقق این شعار در سطوح مختلف جامعه سبب افزایش تعامل، تسریع برنامه‌های دولت، کاهش اختلافات و توسعه همه‌جانبه می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه انتخابات رقابت است، گفت: برای برگزاری انتخاباتی سالم ضمن اینکه باید بی‌طرفی مسئولان و مجریان انتخابات مدنظر باشد زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم شود.

مقیمی با بیان اینکه نام‌گذاری امسال زمینه همدلی بیشتر در انتخابات را فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد: شعار رهبر معظم انقلاب اسلامی راهگشا است که چه‌ کارهایی باید انجام بدهیم و از چه‌ کارهایی پرهیز کنیم.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه احزاب سیاسی نقش مهم و تأثیرگذاری در انتخابات دارند، تصریح کرد: تمام احزاب دارای شناسنامه و مجوز می‌توانند در برگزاری پرشور انتخابات فعالیت کنند.
مقیمی با بیان اینکه فرمانداران به‌عنوان نمایندگان وزارت کشور هستند، اظهار داشت: فرمانداران در هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در برپایی انتخاباتی سالم نقش مهمی دارند.

وی با تأکید بر اینکه فرمانداران باید در رفع دغدغه‌های مردم قوی‌تر عمل کنند، خاطرنشان کرد: فرمانداران در این عرصه باید تقویت شوند و نگرانی‌های مردم را کاهش دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار