معاون سیاسی وزیر کشور در بوشهر:

دولت به تمام تعهداتی که به مردم داشته عمل می‌کند

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: دولت به تمام تعهداتی که به مردم داشته عمل می‌کند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از وزارت کشور، مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور در نشست شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه این استان از استان‌های ارزشمند و استراتژیک کشور است اظهار داشت: استان بوشهر در سال‌های اخیر قدم‌های بزرگی برای توسعه برداشته است.

 وی، با بیان اینکه بیشترین سرمایه گذاری اقتصادی کشور در استان بوشهر بوده است تصریح کرد: در 14 سال گذشته بیشترین فعالیت سرمایه‌گذاری اقتصادی کشور در استان بوشهر صورت گرفته و این مهم استان بوشهر را جزو استان‌های مهم کشور کرده است.

 معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه استان بوشهر یکی از قطب‌های صنعتی کشور است بیان کرد: وجود تاسیسات عظیم پارس جنوبی و نیروگاه بوشهر نشان دهنده جایگاه این استان است.

 مقیمی، با اشاره به اینکه دولت به قول‌ها و وعده‌های خود عمل کرده گفت: دولت تدبیر و امید قول و قرارهایی به مردم در دوران تبلیغات انتخابات داده و امروز روز عمل کردن به آن است و مدیران دستگاه‌های اجرایی قبول کرده‌اند که ماموریت‌های دولت را به سرانجام برسانند.

وی، با تاکید بر جبران عقب ماندگی‌ها افزود: امروز باید عقب ماندگی‌های گذشته را جبران کنیم و در کنار آن ماموریت‌های جدیدی که بر عهده ما مسئولان است انجام دهیم تا ضمن اجرا به تکلیفمان، کمبودها را جبران کنیم.

 معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه دولت به تمام تعهداتی که به مردم داشته عمل می‌کند گفت: در بخش حقوق شهروندی مردم، باید رعایت کنیم تا حقوق مردم تامین شود.
 مقیمی تاکید کرد: باید از فرصت پیش آمده در دولت تدبیر و امید نهایت خدمتگذاری به مردم شود تا تعهدات دولت در قبال مردم محقق شود.
 رئیس ستاد انتخابات کشوربا اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم در 7 اسفند امسال گفت: انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در 7 اسفند برگزار می‌شود.

 وی با بیان اینکه ایران در برگزاری انتخابات تجارب بسیار با ارزشی دارد اضافه کرد: دولت مجری انتخاب است و نظارت بر عهده شورای نگهبان است.

 مقیمی با تاکید بر باشکوه برگزار شدن انتخابات 7 اسفند تصریح کرد: دولت باید آمادگی کامل در هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن انتخابات داشته باشد.

 رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه انتخابات پیش رو طبق قانون اجرا می‌شود گفت: در انتخابات پیش رو طبق موازین انتخاباتی قانون مو به مو اجرا می‌شود.

 وی، با اشاره به اینکه مسئولان در برگزاری انتخابات باید برطرفی خود را نشان دهند بیان کرد: مسئولان باید در انتخابات 7 اسفند کاملا بی‌طرفی خود را نشان دهند و امکانات دولتی و عمومی باید به‌گونه‌ای استفاده شود به سود و ضرر هیچ کاندیدایی نباشد.

 رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی به‌صورت کلی و جزئی هیچ امکاناتی در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار نمی‌دهند خاطرنشان کرد: تمام توان خود را برای رعایت قانون و اجرای دقیق انتخابات به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار