همگام با بیست و هشتمین نمایشگاه‌ بین المللی کتاب تهران؛

رشد 20 درصدی کتاب‌های لاتین در نمایشگاه کتاب تهران / ورود محموله‌های دریایی از اواسط هفته

حسین صفری، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال شاهد حضور پررنگ کشورهای خارجی در نمایشگاه بیست و هشتم خواهیم بود به طوری که پیش بینی می‌شود در این دوره شاهد افزایش 20 درصدی کتاب‌های لاتین باشیم.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مدیر کمیته اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در توضیح کتاب‌های لاتین وارد شده به کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران اظهار کرد: تا به امروز 224 تن کتاب برای حضور در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران به کشور وارد شده است .

وی ادامه داد: این محموله‌ها از کشورهای لبنان، سوریه، اردن، عراق، مصر، عمان، انگلستان و آمریکا به کشور وارد شده است. با توجه به آمار منتشر شده پیش‌بینی می‌شود که امسال شاهد رشد 20 درصدی کتاب‌های لاتین در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب باشیم.
صفری با اشاره به مسیر ورود کتاب‌های لاتین به کشور گفت: تا به امروز 11 محموله زمینی به کشور وارد شده است و از اواسط هفته جاری نیز شاهد ورود محموله‌های هوایی به کشور خواهیم بود همچنین محموله‌های دریایی نیز از اواخر هفته آینده به وسیله کشتی به کشور وارد خواهد شد.

مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در بخش پایان اظهار کرد: آمارهای منتشر شده بسیار امیدوارکننده است و خوشحالیم که با برنامه‌ریزی های انجام شده امسال شاهد افزایش حضور کشورهای خارجی در نمایشگاه کتاب تهران خواهیم بود.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.