با اشاره به اظهارات اخیر اوباما؛

نجابت : آمریکایی‌ها پس از بیانیه سوئیس فعالیت رسانه‌ای و روانی خود را آغاز کرده‌اند

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اظهارات اوباما مبنی براینکه توافق نهایی هسته‌ای معاهده رسمی نخواهد بود گفت: به نظر می‌رسد اظهارات اخیر اوباما بیشتر دنباله‌روی اقدامات روانی رسانه ای و تبلیغاتی است .

نجابت : آمریکایی ها پس از بیانیه سوئیس فعالیت رسانه ای و روانی خود را آغاز کرده اند"حسین نجابت" نماینده مردم تهران با اشاره به اظهارات اوباما مبنی براینکه توافق نهایی هسته‌ای معاهده رسمی نخواهد بود در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: به نظر می‌رسد اظهارات اخیر اوباما بیشتر دنباله‌روی اقدامات روانی رسانه ای و تبلیغاتی است که آمریکا همیشه به لحاظ قدرت رسانه‌ای که دارد از این مسئله سود جسته است.

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: آمریکایی‌ها پس از بیانیه سوئیس بدون شک، کار رسانه ای و روانی خود را آغاز کردند تا حداکثر امتیازات را در این رابطه برای خود جمع آوری کنند.

وی با بیان این که این موضوع مذکور یکی از انواع امتیازگیری های آمریکایی‌ها در مذاکرات است افزود: مسئولین در این رابطه پاسخ‌های خود را به گوش طرف غربی رسانده‌اند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: ما اساسا در این مذاکرات با آمریکا تنها طرف نبوده و با 1+5 مذاکره می‌کنیم.

وی افزود: معتقدم در این رابطه اگر توافق نامه‌ای بین 1+5 امضا شود این 1+5 است که در زمینه توافق نامه متعهد خواهد شد.

نجابت تصریح کرد: به نظر می‌رسد اظهارات اخیر اوباما بیشتر دنباله‌روی اقدامات روانی رسانه ای و تبلیغاتی است.

وی با اشاره به تذکرات مقام معظم رهبری و منتقدین به تیم مذاکره کننده تاکید کرد: معتقدم تیم مذاکره کننده باید آماده این گونه جنگ‌های روانی بوده و فریب این گونه مسائل را نخورد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان خاطر نشان کرد: این قبیل اظهارات از سوی اوباما نمی‌تواند مهم باشد و شاید این موضوع تنها با هدف مصرف داخلی بیان می‌شود اما باید گفت آمریکایی‌ها همیشه به دنبال شانه خالی کردن از تعهدات خود بودند و امکان هر توافق را برای خود فراهم نمی‌دانند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، اوباما ، نجابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار