هاشمی: چهار تیم شانس قهرمانی هستند/ قدم گرگانی ها روی چشم

سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران اعتقاد دارد رقابت قهرمانی به مهرام، دانشگاه آزاد و پتروشیمی محدود نیست و چهار تیم شانس قهرمانی دارند.


مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران در مورد شرایط این تیم با گذشت چند هفته استفاده از حامد حدادی و ورود بازیکن خارجی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:  مطمئنا جا افتادن بازیکن پروسه زمانبری است. ما 3 نیم فصل به یک نوع بازی عادت کرده بودیم. هر چه این پروسه کوتاه تر شود یقینا زودتر به اهداف خود می رسیم البته حامد حدادی بازیکن بزرگی است و همین حالا هم واقعا به تیم کمک می کند. بازیکن خارجی هم قرار است طی یک یا دو روز آینده وارد ایران شود و او هم باید با تیم وفق پیدا کند.

وی در مورد شرایط فنی "تاکوان دین" توضیح داد: فیلم بازی و رزومه او نشان می دهد که چقدر در بسکتبال توانمند است اما این که چقدر بتواند خود را در بسکتبال ایران وفق دهد، از نظر مسائل فرهنگی تطبیق پیدا کند و قابلیت های خود را بروز دهد مانند هندوانه در بسته ای است.

گرگان هم شانس قهرمانی است

سرمربی مهرام در مورد شرایط دو حریف اصلی این تیم گفت: رقابت قهرمانی تنها مختص 3 تیم نیست. چهار تیم مدعی قهرمانی هستند و گرگان هم همین شرایط را مانند مهرام، دانشگاه و پتروشیمی دارد. ضمن اینکه این تیم تماشاگر هم دارد که هیچ جای دیگری مانند آن را ندارد. ممکن است جلوه لیگ چیز دیگری به نظر برسد اما گرگان هم همانقدر شانس دارد که 3 تیم دیگر دارند.

وی ادامه داد: ما در حال حاضر به بازی با نفت آبادان فکر می کنیم و پس از آن هم پله به پله پیش می رویم. چون همه نزدیک به هم هستند، نمی توان تفکرات را به بازی های بسیار جلوتر برد. در هر حال بازی های سختی بین چهار تیم بالای جدول پیش رو خواهد بود. امیدوارم لیگ در ادامه بدون حاشیه و با ادبیات خوب ادامه پیدا کند و همه تنها دنبال ارائه توانایی های فنی خود باشند تا در نهایت تیم ملی هم از این وضعیت بهره ببرد. 

در سالن امن آزادی مسائل فنی مطرح است

هواداران شهرداری گرگان در تدارک سفر به تهران برای بازی پایان هفته با مهرام هستند. مصطفی هاشمی که تجربه خوبی در دیدار رفت به میزبانی گرگان نداشت، در این مورد گفت: قدم هواداران گرگانی روی چشم، در اینجا از فحاشی خبری نیست و در سالن امن آزادی تنها مفاهیم بسکتبالی و مسائل فنی مطرح است.

انتهای پیام/
برچسب ها: مصطفی ، هاشمی ، مهرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار