قلعه‌نویی پس از تساوی بدون گل مقابل مشهدی ها؛

من توپ را در زمین کسی نمی اندازم/بچه های ما اصل غیرت هستند

سرمربی تیم استقلال گفت: مشکلات ما زمانی آغاز شد که تصمیم گرفتند استقلال را واگذار کنند.

من توپ را در زمین کسی نمی اندازم/بچه های ما اصل غیرت هستندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ امیر قلعه نویی، در کنفرانس پایان بازی، در جمع خبرنگاران گفت:در نیمه دوم توانستیم بازی هجومی به نمایش بگذاریم اما حریف مان در لایه های دفاعی فرو رفت.

وی افزود: نیمه اول اصلا خوب نبودیم، اما در نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم و توانستیم ایجاد موقعیت کنیم، در مجموع می توانستیم در این بازی برنده باشیم.

وی ادامه داد: با به زمین آوردن خرسندنیا جای خالی بین هافبک و دفاع را پرکردیم و با استفاده از این موضوع توانستیم حملات بیشتری روی دروازه آنها تدارک ببینیم، اما آنها در لایه های دفاعی رفتند و در مقابل ما آنقدر دویدند که پایان بازی پاهایشان گرفت و به زمین افتاده بودند.

قلعه نویی گفت:ما از تک موقعیت هایی که به دست آوردیم خوب استفاده نکردیم.
هنوز 9 امتیاز تا پایان لیگ باقی مانده، از طرفی در بازی های روز یکشنبه باید ببینیم چه اتفاقاتی می افتد.

وی ادامه داد: ما در بازی های گذشته کمی بدشانسی آوردیم. مسئولیت تمام نتایج استقلال با من است و بازیکنانم با همه وجود تلاش می‌کنند و اگر ایرادی هست به من برمی گردد .

قلعه نویی در پاسخ به سوالی که درباره کم کاری بازیکنان پرسیده شد گفت: بچه های ما با همه وجودشان تلاش کردند و اگر ایرادی بوده به من برمی گردد، در سه بازی گذشته همه بچه ها با تلاش دویدند.

وی افزود: طرفداران هم حق دارند اما بازیکنان ما بی غیرت نیستند، شما بروید ببینید مثلا امید ابراهیمی اول فصل یک دریافتی داشته و بعد از آن چیزی نکرفته، بچه های ما اصل غیرت هستند و تلاش کردند.خیلی تیم‌ها اگر شرایط استقلال داشتند بعضا به مشکل می‌خوردند اما این بازیکنان چیزی نگفتند.

وی  در ادامه اظهار داشت: آقای افشارزاده و هیات مدیره تلاششان را کردند، اما مشکلات ما زمانی آغاز شد که تصمیم گرفتند استقلال را واگذار کنند، من توپ را در زمین کسی نمی اندازم اما از آن زمان دیگر پولی به حساب ما واریز نشد.

قلعه نویی در مورد شانس کسب سهمیه آسیایی  برای استقلال گفت: به نتایج بازی‌های یکشنبه بستگی دارد و باید ببینیم تیم های بالای جدول امتیاز از دست می‌دهند یا خیر!


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۷:۱۳ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
امیر خان همه گناهها رو تنهایی به گردن نگیر و تا میتونی به گردن کی روش بنداز .خودت که استادی و بلدی و همیشه از این کارها میکنی . بگو بچه ها از زمان بازی تیم ملی هنوز خسته هستند.
آخرین اخبار