خجسته در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران:

جمع آوری 70 امضا برای رسیدگی خارج از نوبت طرح استانی شدن انتخابات مجلس/ جلسه اعضای کمیسیون شوراها با شورای نگهبان

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: در حال حاضر جهت رسیدگی خارج از نوبت طرح استانی شدن انتخابات 70 امضا از نمایندگان اخذ شده است تا روند تصویب طرح مذکور تسریع شود.

جمع آوری 70 امضا برای رسیدگی خارج از نوبت طرح استانی شدن انتخابات مجلس/ جلسه اعضای کمیسیون شوراها با شورای نگهبان«امیر خجسته» نماینده مردم همدان در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه طرح استانی شدن انتخابات در کمیسیون‌ها شوراها قطعی شده است، گفت: این طرح در حال حاضر در نوبت رسیدگی قرار دارد.

وی افزود: تا به حال در رابطه با این طرح قریب به 70 امضا جمع آوری شده، تا این طرح خارج از نوبت در صحن علنی مجلس رسیدگی شود.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس متذکر شد: ما همواره می‌کوشیم این طرح قبل از خرداد سال جاری تعیین تکلیف شود.

خجسته در ادامه با اشاره به اهداف طرح استانی شدن انتخابات تاکید کرد: طرح مذکور طرح ماندگاری بوده و بدون شک این طرح می‌تواند بسیاری از مشکلات شوراهای شهر و روستا را حل و فصل کند.

رئیس کمیته شوراها و امور داخلی مجلس در ادامه با بیان این که بزرگان مجلس به جد پیگیر در دستور قرار گرفتن این طرح پیش از انتخابات مجلس دهم در صحن علنی هستند، تصریح کرد: در این راستا و در رابطه با این طرح جلسه‌ای هم با اعضای شورای نگهبان ترتیب داده شده تا نظر شورای نگهبان را در خصوص این طرح تامین کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: صحن ، علنی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار