سیاسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دو پادشاه در یک اقلیم نمی‌گنجند/ وزارت ورزش و جوانان در مورد مدیر عاملی‌ام تصمیم نمی‌گیرد

در حالیکه گفته می‌شد که سیاسی با مسئولان وزارت ورزش و جوانان جلسه دارد تا تکلیفش مشخص شود اما مدیر عامل تیم فوتبال پرسپولیس این موضوع را تکذیب کرد.

وزارت ورزش و جوانان در مورد مدیر عاملی ام تصمیم نمی‌گیرد/ دو پادشاه در یک اقلیم نمی‌گنجند
حمیدرضا سیاسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: چنین حرفی نزدم که با مسئولان وزارت ورزش و جوانان جلسه دارم چرا که تکلیفم مشخص است و وزارت ورزش و جوانان هم در مورد مدیر عاملی‌ام تصمیم خاصی نمی‌گیرد. 
 
سیاسی در ادامه عنوان کرد: من تابع هیات مدیره هستم و هر تصمیمی که هیات مدیره بگیرد قبول می‌کنم. تا زمانی که هیات مدیره  تصمیم جدیدی نگیرد من مدیرعامل هستم، همچنین قائم‌مقامی در باشگاه است که اختیارات باشگاه به وی تنفیذ شده است. 
 
وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال حضورم در باشگاه پرسپولیس به مصلحت نیست چرا که نژادفلاح در حال انجام کارهای مربوطه است همچنین دو پادشاه در یک اقیلم نمی‌گنجند، هیات مدیره جلسه تشکیل می‌دهد و تصمیمات لازمه را در خصوص مدیریت تیم می گیرد. 
 
سیاسی در خصوص اینکه در جلسه هیات مدیره شرکت می‌کند یا نه، عنوان کرد: تا الان این موضوع را به من اعلام نکرده‌اند به هر حال من عضو هیات مدیره هستم و باید در جلسه هیات مدیره حضور یابم اما تا الان مرا به این جلسه دعوت نکرده اند، این احتمال وجود دارد که جلسه هیات مدیره لغو و به روز دیگری موکول شده باشد. 
 
وی در مورد اینکه وزارت ورزش و جوانان در امور مدیریتی پرسپولیس دخالت می کند یا نه، عنوان کرد: وزارت ورزش و جوانان تعیین کننده این موضوع است اما تصمیم گیرنده هیات مدیره است. در مدتی که مدیریت باشگاه را بر عهده داشتم وزارت ورزش و جوانان دخالتی در مسائل باشگاه نمی‌کرد، وزارت ورزش قدرت لازم برای دخالت دارد اما این کار را نمی‌کند. 
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال توصیه ای از وزارت ورزش و جوانان تا الان در مورد مدیریت باشگاه پرسپولیس صورت نگرفته و هیات مدیره مستقل تصمیمات لازمه را اخذ می کند. 
 
انتهای پیام/ 

برچسب ها: سیاسی ، اقیلم ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علي اكبر
۱۹:۰۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
خوبم تصميم ميگيره چون دولتيه اقا بولدار فقط برو .
آخرین اخبار