نظرات مخاطبان نسبت به مسائل روز ورزشی

نظرات و دیگاه‌های مخاطبان عزیز نسبت به مسائل روز ورزشی را در این گزارش خواهیم خواند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ هر روز مسائل مهم و پر بحثی در دنیای ورزش رخ می‌دهد که توجه همگان را جلب کرده و باعث شده شاهد بروز نظرات متفاوتی از سوی مخاطبان باشیم.

محسنی از ایران در مورد لیگ جهانی والیبال:  به نظرم اگر از جوانهای بیشتری در لیگ جهانی والیبال جهت بازی استفاده می‌شد بهتر بود.
به این دلیل که یک تورنمت مهم جهانی بود برای انها و اینکه  شانس کمتری برای صعودداشتیم.

کیا از ایران درباره بازی‌های اخیر تیم استقلال تهران:
من بازی های استقلال را که می بینم اشک تو چشام جمع میشه همه چیز علیه اوناست .داور، تماشاچیان،فدراسیون، توپ جمع کن‌ها.حتی باد و خورشید هم با اینا دشمنن دقت کنین همیشه تو بازیهای استقلال خورشید به چشمای دروازه بان استقلال میزنه و باد هم به طرف دروازه اونا با شدت می وزد. جالب‌تر و دردناک تر اینه که نیمه دوم بازی هم این کار ادامه داره و باد و خورشید جهتشونو عوض می کنند. برم بشینم یه کم گریه کنم.


امید در مورد حواشی حضور "رونی کلمن" در ایران
این آقا که سنگشو به سینه میزنید الان تو کشور خودش دیگه توی موزه هم راهش نمیدن. چون فسیل شده! بهشونم نمیگن ورزشکار چون تقریبا همه افکار عمومی خودشون معتقدند که اینا تقلب میکنند. پس دقت کن اینجا بحث پوله فقط! اونایی که این ادم اسطورست واسشون یکم اگه دقیق بشن میفهمن اینا چقد پوشالین! من شعار نمیدم ولی اگه رونی کلمن 8 ساله پشت سر هم قهرمانه مستر جهانه پدر من 30 ساله قهرمانه زندگی منه! با سختی و با دست و بازوی نحیف سالها تلاش کرد 7 بچه رو بزرگ کرد 7 عروسی گرفت برای بچه هاش و خیلی ابرومندانه زندگی کرد! قهرمان یعنی این.

ناشناس درمورد تساوی استقلال در برابر پدیده در آغاز هفته 27 لیگ برتر
احتمالا مساوی استقلال با یکی ازضعیف ترین تیمهای لیگ تقصیر کی روش و داور و آفتاب وبی پولی و هواداران بیمعرفت و توطئه برخی از اجنه و....همه وهمه است جز قلعه نوعی


 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار