مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش:

یک هزار مشاور در بیش از 240 مرکز مشاوره کشور مشغول خدمات هستند

احمدی اظهارکرد: نیاز جامعه برای خدمات مشاوره ای زیاد است و از این رو تاکنون بیش از 240 مرکز مشاوره در کشور راه اندازی شده است.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبنگاران به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش علی اصغر احمدی در بازدید از مرکز مشاوره بهشهر با بیان این که 2 میلیارد تومان اعتبار ویژه مراکز مشاوره اختصاص یافته است، اظهارکرد: نیاز جامعه برای خدمات مشاوره ای زیاد است و از این رو تاکنون بیش از 240 مرکز مشاوره در کشور راه اندازی شده است.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر این که در یک هزار مرکز به خانواده ها خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌شود، تصریح کرد: مراکز مشاوره قادر به پاسخگویی مراجعان هستند و تعداد مشاوره خانواده در استان‌های کشور در حال افزایش است.

وی زندگی در حال تغییر و رشد انتظارات از زندگی را از دلایل اصلی نیاز جامعه به مشاوره عنوان کرد و گفت: وجود تنوع شخصیتی انسان ها،انتظارات آنان و پیچیده شدن روابط انسانی و تاثیرگذاری از منابع متعدد فرهنگی از دلایلی است که انسان ها برای دریافت مشاوره به مراکز تخصصی مراجعه می کنند.

احمدی با اشاره به ضرورت جدی گرفتن مشاوره دانش آموزی نیز بیان کرد: در انجمن اولیا و مربیان با رویکرد خانواده ها توسعه مراکز مشاوره را دنبال می کنیم.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان  وزارت آموزش و پرورش از اختصاص ردیف اعتباری مخصوص مراکز مشاوره خبر داد و افزود: سهم استان ها در دریافت این اعتبار به میزان تعداد مراکز مشاوره استانی است و 2 میلیارد تومان اعتبار ویژه مراکز مشاوره اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: انجمن اولیا و مربیان در سال 94 فعالیت های متنوعی را پیش رو دارد و برنامه آموزشی مشاورین،جذب مدرسان آموزش خانواده و توسعه مراکز مشاوره ای از مهمترین برنامه های آموزش و پرورش است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار