جلالی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فرآیند انتخاب مربی در ایران تخصصی نیست / انتخاب سرمربی تیم ملی تحت تاثیر افکار عمومی است

رئیس کانون مربیان فوتبال گفت: خوشبختانه کانون مربیان جایگاه خود را پیدا کرده و مسئولان وزارت ورزش هم به این موضوع اشاره کردند.

فرآیند انتخاب مربی در ایران تخصصی نیست/انتخاب سرمربی تیم ملی تحت تاثیر افکار عمومی است
مجید جلالی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: سجادی معاون وزیر ورزش هم اعتراف کرده است که تخصصی‌ترین بخش فوتبال کانون مربیان است و به طور حتم کفاشیان هم این موضوع را قبول دارد، به هر حال اعضای کانون مربیان منصفانه، منطقی و بدون غرض ورزی باید نظرات خود را به مردم بدهند.

جلالی در ادامه عنوان کرد: کانون مربیان یک انجمن صنفی که به جایی وابسته نیست و قدرت اجرایی ندارد، ما اعضای کانون مربیان به علت تخصصی که داریم و بر فضای فوتبال احاطه داریم فقط می‌توانیم پیشنهادمان را برای انتخاب مربی در رده‌های مختلف بدهیم و مسئولان می‌توانند این پیشنهادها را بررسی کنند.

جلالی در مورد تفاوت فرآیند انتخاب مربی در داخل و خارج از کشور گفت: فرآیند انتخاب مربی در داخل و خارج از کشور متفاوت است، این موضوع در ایران تخصصی نیست، مربی تیم ملی در ایران براساس حداقل سابقه مربی گری تجربه شخصی در امور بازیکنان انتخاب می‌شود. بر این اساس دیدگاه تخصصی در این امر دخیل نبوده و مربی تیم ملی طبق فضای حاکم بر کشور انتخاب می‌شود.

وی درباره اینکه کانون مربیان پیشنهاد برای انتخاب مربی تیم های ملی می‌دهد یا نه، تصریح کرد: ما می‌خواهیم این کار را انجام دهیم نظر تخصصی مان را بدهیم، همچنین هر سال برترین مربی سال را انتخاب می‌کنیم.

وی درخصوص اینکه کانون مربیان نظراتش را در مورد کی روش بیان نمی‌کند، تصریح کرد: انتخاب سرمربی تیم ملی تحت تاثیر جریانات است و جریانات خاص افکار عمومی را مهندسی می‌کنند و ابزار و تخصص لازم را برای اینکار دارند، قدرتمندان فوتبال را همه می‌شناسند، جریانات خاص آنقدر قدرتمند هستند که با مهندسی افکار عمومی توانستند رئیس جمهور و وزیر را مجاب کنند که کی روش را در تیم ملی حفظ کنند. به هر حال نظارت لازم در کارهای سرمربی باید صورت بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۱:۳۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
با سلام

خواهشن نمیخاد نظارات بکنید اگه راست میگی تیم خودت درست کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
آقای جلالی. لطفا به شعور مردم توهین نکنید .همین مردم اگر نظرات شما را تایید کنند با شعور میشوند.
باید بدانید در تمام دنیا افکار عمومی حرف اول را میزند و دیکتاتورها از افکار عمومی گریزانند.
آخرین اخبار