دربی 288 مدولینا، آخرین شانس حضور میلانی‌ها در اروپا

دویست و هشتاد و هشتمین دربی شهر میلان موسوم به دربی مدولینا به میزبانی اینترمیلان برگزار می‌شود که این مسابقه آخرین کورسوی امید 2 تیم ضعیف این فصل رقابت‌های کالچو به لیگ اروپا است.

دربی 288 مدولینا، آخرین شانس حضور میلانی‌ها در اروپابه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در دربی 288 مدولینا، روسونری‌ها‌ با ترکیب 2-4-4 با سرمربیگری فیلیپو اینزاگی به مصاف اینترمیلان با ترکیب 2-4-4 با سرمربی‌گری روبرتو مانچینی می‌رود.

بازیکنان آث میلان در این داربی و تا حدودی تعیین کننده، دیه گو لوپز، ایگناسیو آباته، فیلیپ مکس، پالتا، آنتونلی، پرچی، ژرمی منز، نایجل ده یانگ، مارک فن گینکل، بوناونتورا، دسترو را تشکیل می دهند.

همچنین بازیکنان نراتزو ری‌ها، سمیر هندانویچ، آنتونیو رانوکیا، ویدیچ، آمبروسیو، خوآن، مدل، گوآرین، بروزویچ، هرنانس، ایکاردی و رودریگو پالا سیو خواهند بود.

گفتنی است؛ فیلیپو اینزاگی سرمربی سرخ پوشان سن سیرو بر این باور است که هنوز می تواند تیم رده نهمی روسوشری را به رده پنجم سوق دهد و روپرتو مانچینی سرمربی نراتروری‌ها گفت در این فصل به هیچ عنوان الگوی مناسبی نبودیم.

در هفته گذشته آث میلان در سن سیرو با نتیجه تساوی یک بر یک برابر سمپدوریا متوقف شد و اینترمیلان با نتیجه 3 بر صفر از سد ورونا در بازی خارج از خانه گذشته بود همچنین هفته آینده آث میلان و اینتر میلان در بازی‌های سخت به ترتیب میهمان اودینزه و میزبان آراس رم خواهند بود.

در 287 بازی گذشته 2 تیم میلانی، 76برد برای اینترمیلان، 74 برد برای آث میلان و 63 تساوی ثبت شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار