میر محمد صادقی خبر داد:

بهره‌گیری بیش از 9 هزار نفر از خدمات مشاوره در فضای مجازی سازمان بهزیستی

سرپرست دفتر مشاوره و امور روانشناسی سازمان بهزیستی کشور از مشاوره 9 هزار و 377 نفر در فضای مجازی خبر داد.

مهدی میرمحمد صادقی سرپرست دفتر مشاوره و امور روانشناسی سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: مشاور مجازی یکی از شیوه های مدافلاتی نوین است که به سرعت در سرتاسر جهان گسترش کمی و کیفی یافته است. 
وی با اشاره به اینکه این نوع مشاوره فرصتی را برای فرد به منظور مشاوره با یک متخصص به عنوان راهنما برای بازخورد و حمایت فراهم می کند تصریح کرد: در این نوع مشاوره ، پرسش و پاسخ به صورت مکتوب بین مشاور و کاربر صورت می گیرد و تمامی اطلاعات مشاوره و مشخصات فردی کاربر محرمانه بوده و صرفا خودکاربر  و مشاور از آن مطلع هستند. 

وی ادامه داد: سازمان بهزیستی کشور به منظور افزایش دسترسی عموم مردم به خصوص جوانان و گسترش فرهنگ مشاوره، اقدام به راه اندازی سامانه خدمات مشاوره در فضای مجازی بر پایه نشانی الکترونیک (moshaver.behziesti.ir) کرده است. 

میر محمد صادقی اظهار داشت: کاربران این سامانه می توانند از خدمات مشاوره‌ای در زمینه های مشکلات خانوادگی ، ازدواج،‌تربیت کودک و ... به صورت رایگان استفاده نمایند. 

سرپرست دفتر مشاوره و امور روانشناسی خاطر نشان کرد: درسال 93 تعداد پاسخ های داده شده در سامانه مشاوره مجازی 9 هزار و 377 نفر بوده است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار