لیندسی گراهام: بمباران ایران معضلات زیادی ایجاد می‌کند

سناتور جمهوری‌خواه و نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 معتقد است آمریکا باید نگران پیامدهای حمله احتمالی به ایران باشد.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "پرس تی‌وی،" "لیندسی گراهام" -- سناتور جمهوری‌خواه و نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا -- امروز در مصاحبه با "اینترسپت" در خصوص پیامدهای حمله احتمالی به ایران هشدار داد. سناتور ایالت کارولینای جنوبی پیامدهای این اقدام احتمالی را "بسیار خطرناک" توصیف کرد.


"گراهام" درباره پیامدهای اقدام نظامی احتمالی آمریکا علیه کشورمان گفت: "فکر می‌کنم حمله نظامی به ایران معضلات زیادی ایجاد می‌کند. باید در این مورد همیشه به بدترین‌ها فکر کنید، نه به بهترین‌ها. آنها (ایرانیها) می‌توانند به پایگاه‌های ما در منطقه حمله کنند. آنها می‌توانند تنگه هرمز را مسدود کنند. این اقدام، موضوعی مغشوش خواهد بود."


این در حالی است که "تام کاتن" -- سناتور جمهوری‌خواه -- پیشتر مدعی شده‌بود آمریکا می‌تواند در چند روز به تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند. همزمان با آماده شدن ایران و گروه 5 + 1 برای از سرگیری مذاکرات هسته‌ای، "بانگ جنگ" بیش از پیش از واشینگتن به گوش می‌رسد. "جان بولتون" -- نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل -- نیز جمعه مدعی شده بود رژیم صهیونیستی به دلیل تحویل سامانه موشکی اس‌300 روسیه به ایران، به سرعت خود را برای حمله به تأسیسات هسته‌ای کشورمان آماده می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۹:۱۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
خودشون خوب میدونن اون موقع که ما جنگ گردن رو بلد نبودیم حریف مردان مرد ایران زمین نشدن حالا که دیگه خدارو شکر هزاران قاسم سلیمانی توی کشور داریم که جونشون رو برای کشور و ملت و رهبر می دن
Iran (Islamic Republic of)
اقبال
۰۸:۲۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
آمریکاجنگ با ایران را هشت سال در اوج بی تجربگی ما تجربه کرده است آنها به خوبی می دانند جنگ با ایران امروز سهل و آسان نیست وچنین حماقتی نمی کنند.همه ی اینها مانور سیاسی است برای بهره بردن بیشتر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
بلاخره تو این همه دیوانه یک آدم عاقل هم پیدا شد
United States of America
ایرانی منتظر
۰۷:۵۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
سالهاست درآرزوی این لحظه ایم که توبماحمله کنی یعنی واقعا جراتشو داری
میدونیکه مالی نیستی اماخوب،
مدتی سرگرممان میکنی تالهت کنیم آمریکااسباب بازی بسیجیای خودمونی
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۳:۳۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند :امام خمینی،ملت ایران امریکا را زیر پا له خواهد کرد و امریکا را به زانو در خواهد اورد حالا ملت ایران اماده هست ای امریکای خونخوار بیا تا نشانت دهیم اینجا لیبی نیست اینجا ایران هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
بی چاره آمریکائی های ورشکسته و سرخورده ، آنقدر چروب اشتباهات بوش پدر و پسر و اوباما را خورده و ثروت ملت خود را برای جنگی های بی منطق و قدرت نمائی های بی خاصیت هزینه کرده اند ، که دیگر قدرت حمله نظامی حتی به کشورهای کوچک را هم ندارند و دست بدامن رژیم های پفک نمکی ، جنوب خلیج فارس و ترکیه و اردن شده اند .
حالا هم ، دچار افسردگی ابر قدرتی و اعلیحضرتی شده اند و مثل دیوانه به تکرار در دولت و کنگره و سنا یکی در میان به طبل جنگی توهمی می نوازند و نمی دانند که طبلشان تو خالی است . بی چاره های جنایتکار .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
اگر امریکا حمله کند کاری می کنیم که آب از گلوی خودش و هم پیمانانش پایین نرود
آخرین اخبار