درخشان: باشگاه پرسپولیس با من تسویه حساب نکرده است/ روزهای خوبی با سیاسی داشتم، اما پولم را از باشگاه می‌خواهم

حمید درخشان دریافت مبلغ قراردادش از سوی هدایتی را تکذیب کرده است.

باشگاه پرسپولیس ما من تسویه حساب نکرده است
سرمربی سابق پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من هنوز با باشگاه پرسپولیس تسویه حساب نکردم و دوست هم ندارم راجع  به این موضوع صحبت کنم. 
 
وی خاطرنشان کرد: به هر حال برخلاف لیست منتشر شده توسط هدایتی، چک 300 میلیونی هدایتی هنوز پاس نشده است و من هنوز مبلغ قراردادم را دریافت نکردم. 
 
گفتنی است؛ حسین هدایتی در  لیست هزینه‌هایی که برای پرسپولیس متقبل شده مبلغ قرارداد درخشان را در این لیست آورده است در صورتیکه درخشان بیان کرده که مبلغ قراردادش را دریافت نکرده است. 

روزهای خوبی با سیاسی داشتم، اما پولم را از باشگاه می‌خواهم

حمید درخشان در خصوص حضورش در باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز به باشگاه پرسپولیس آمدم تا در خصوص وضعیت مطالباتم با سیاسی جلسه‌ای داشته باشم و باید بگویم که من هنوز پولی بابت قراردادم از باشگاه دریافت نکرده ام.

وی بیان کرد: باید بگویم که 350میلیون از باشگاه پرسپولیس طلب دارم و برای مطالباتم چکی گرفته بودم اما با توجه به اینکه حساب باشگاه خالی است بنابراین صلاح دیدم به صورت حضوری پیگیر مطالباتم شوم و تا به این لحظه مبلغی دریافت نکردم.

درخشان تصریح کرد:‌ روزهای خوبی را با سیاسی سپری کرده‌ام و در کل کار با سیاسی در پرسپولیس خوب شروع شد اما بین راه مشکلات و حواشی که ایجاد شد باعث گردید اتفاقات اخیر رقم بخورد.

سرمربی سابق تیم پرسپولیس درباره بازی در مقابل تیم لخویا عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم 3 امتیاز بازی در مقابل لخویا را کسب کنیم و بتوانیم با تمام قدرت صدرنشین بمانیم.

وی افزود:‌ امیدوارم بتوانیم همان نتیجه‌ای که در بازی رفت کسب کردیم را نیز در این دیدار رقم بزنیم و به طور حتم پرسپولیس کار سختی در پیش رو خواهد داشت اما باید تلاش کند تا پیروز شود.

وی افزود: مطالبات من را سیاسی نباید پرداخت کند و حضور من در باشگاه به این دلیل است که در خصوص مطالباتم صحبت‌هایی را با سیاسی داشته باشم.

انتهای پیام/
برچسب ها: درخشان ، هدایتی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
تو که هم خودت استعفا دادی هم پرسپولیس رو نابود کردی دیگه چه حق و حقوقی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
بابت 10باختی که برای پرسپلیس اوردی پول میخوای
آخرین اخبار