نجف نژاد:

با کسب سهمیه آسیا از شان استقلال دفاع می کنیم/ تاکنون 18 میلیارد تومان به باشگاه استقلال کمک کردم

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: قصد داریم با کسب سهمیه آسیایی از شان باشگاه استقلال دفاع کنیم.

با کسب سهمیه آسیا از شان استقلال دفاع می کنیمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، مقداد نجف نژاد در بازگشت خود به سمت ریاست هیات مدیره استقلال اظهار داشت: طی ماه های اخیر گرفتاری‌هایی داشتم و با توجه به اینکه صاحب پناه نیز گرفتاری‌هایی دارد بر همین اساس تصمیم گرفته شد که من به عنوان رئیس هیات مدیره کار را انجام بدهم و جا دارد با زحمت‌هایی که صاحب پناه کشیده است تشکر ویژه داشته باشم.
 
وی افزود: تمام تلاش و هدف ما است که سهمیه آسیایی را کسب کنیم و به نظر من کسب سهمیه دور از دسترس نیست و می توانیم در لیگ قهرمانان آسیا برای فصل آینده  حضور داشته باشیم.
 
رئیس هیات مدیره استقلال افزود: هیات مدیره وظیفه خودش می داند پر رنگ و جدی همانند گذشته از کادر فنی حمایت کند و امیدوارم گام های بلندی برای تیم برداریم.
 
نجف نژاد تصریح کرد: شرایط مالی استقلال نسبت به سال گذشته فوق العاده بوده است و البته نمی‌شود گفت مشکل نداریم اما مشکلات جدی نخواهد بود و شاید همان به مالی مربوط باشد.
 
وی بیان کرد: قصد داریم که از شان باشگاه استقلال و نظر هواداران که سرمایه های اصلی ما هستند دفاع کنیم.
 
وی درباره نظر پیشکسوتان افزود: پیشکسوتان سرمایه های باشگاه های استقلال ما در هر صورت نظر شخصی خود را بیان می کنند اما به طور حتم به دنبال موفقیت های ارکان باشگاه هستند.
 
نجف نژاد درباره اینکه قلعه نویی سال آینده سرمربی خواهد بود یا نه افزود: در حال حاضر قصدمان حمایت از تیم است تا بتوانیم هواداران را شاد کنیم.

 نجف نژاد گفت: بحث در خصوص مسائل فنی بر عهده‌ی من نیست افشار زاده، معینی و پورحیدری‌ مسئول جهت در خصوص مسالئ فنی هستند.
 
وی ادامه داد: بحث در خصوص مسائل فنی مانع بحث در خصوص مشکلات اقتصادی بازیکنان شده است شرکت ها باید به تهداتشان عمل کنند تا مشکلات مالی کمتر شود.
 
 وی افزود: تاکنون 18 میلیارد تومان به باشگاه استقلال کمک کردم اما سایر متعهدان نیز باید در رفع مشکلات مالی اقدام کنند.
 
 نجف نژاد افزود: تکلیف خصوصی سازی باشگاه استقلال باید مشخص شود تا مشکلات موجود  کاهش یابد متاسفانه بدلیل جهت در خصوص مسائل فنی بحث در خصوص مشکلات اقتصادی به جلسه بعدی موکول شده است.
انتهای پیام
 
انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال ، باشگاه ، هیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.