آغاز رقابت‌های قهرمانی دوومیدانی از 6 اردیبهشت

نائب رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: رقابت های دوومیدانی قهرمانی کشور در بخش بانوان 6 و 7 اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهدشد.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ پریسا بهزادی  افزود: بیش از 120 بانوی دوومیدانی کار از سراسر کشور در رقابت های آغاز فصل حضور خواهند داشت و برترین ورزشکاران بر اساس نظر کمیته فنی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شوند.

وی در خصوص پشتوانه سازی در این رشته پایه و مادر گفت: فرآیند شناسایی استعدادهای دوومیدانی در سراسر کشور در حال انجام است.

بهزادی از برگزاری رقابت های نونهالان و نوجوانان در سال جاری خبرداد و افزود: در زمان کوتاهی که از آغاز سال جاری می گذرد، توانستیم در دو رده نونهالان و نوجوانان مسابقات را برگزار کنیم و استعدادهای نوظهوری چون ریحانه مبینی در پرش طول و مریم محبی در دوهای سرعت را شناسایی کنیم.

نائب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی با اشاره به این که سال گذشته 16 رکورد ملی و باشگاهی در دوومیدانی بانوان جا به جا شد، گفت: این اتفاق خوبی است که در طول یک سال فعالیت، بانوان ما می توانند در هر دوره از مسابقات رکوردهای پیشین را بهبود ببخشند؛ این امر گویای توانمندی ورزشکاران زن در رشته دوومیدانی است و در تلاشیم تا همین روند رو به رشد به طور مستمر ادامه داشته باشد.


انتهای پیام/
برچسب ها: دو ، میدانی ، رقابت ، مردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار